به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک به صورت گسترده فعالیت دارد.
وی افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد نامبرده قصد داشته مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک را به همراه برادرش از یکی از استان های مرکزی تحویل گرفته و با استفاده از سه دستگاه خودروی سواری به منزل خود واقع در محل معلوم، منتقل کند.
وی ادامه داد: موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی استان و منزل متهمان آغاز شد.
صیادی گفت: با هوشیاری ماموران سه دستگاه خودروی پژو پارس، زانتیا و پراید در این ارتباط شناسایی و توقیف شد.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی زانتیا، مقدار 328 کیلو و 250 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 33 بسته 10 کیلوگرمی کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان نیز مقدار 54 کیلو و 900 گرم تریاک در قالب 3 بسته 10 کیلوگرمی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه 9 قبضه چاقو کشف شد.
درویشی تصریح کرد: در نهایت سه متهم به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.