فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 6 نفر از اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز محرز شد یکی از عناصر قاچاقچی با همدستی دو نفر دیگر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از رابطان خود در تهران تحویل گرفته و جهت توزیع و فروش به کرج منتقل کنند.

وی افزود: پس از رصد تحرکات اعضای باند زمانی که متهمان با استفاده از دو دستگاه خودرو سمند و پژو 405، قصد انتقال مواد از تهران به کرج داشتند در یک فرصت مناسب با سرعت عمل ماموران غافلگیر شده و خودرو آن ها در محدوده گرمدره توقیف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو سمند، مقدار 28 کیلوو 400 گرم ماده مخدر تریاک و 102 کیلو گرم ماده مخدر حشیش کشف شد .

سردار محمدیان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، در بازجویی‌های تکمیلی ماموران به محل دپو مواد مخدر در تهران اعتراف کردند با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقدار 39 کیلوو 150 گرم تریاک و یک‌کیلو و 30 گرم حشیش با لفافه کشف و در این رابطه سه نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.