جواد شاکری روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در این مدت همچنین یک میلیون 186 هزار و 164 خودرو از استان خارج شده است، افزود: در هفت روز نخست اجرای طرح نوروزی در قم، تعداد خودروهای ورودی به این استان 8 درصد و تعداد خودروهای ورودی به شهر قم 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی آزادراه تهران به قم را پرترددترین محور استان اعلام کرد و گفت:در روزهای گذشته محور تهران به قم دارای ترافیک سنگین بوده که پیش بینی می شود از فردا با بازگشت موج اول مسافرت های نوروزی، محور قم به تهران دارای ترافیک سنگینی شود.
شاکری با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: آزادراه تهران به قم و محور قم به سلفچگان هم اکنون دارای ترافیک پرحجم و روان بوده و در سایر محورها استان وضعیت عادی است.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، متوسط سرعت خودرو در کل محورهای استان را 98 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: اوج ترافیک در محورهای مواصلاتی قم بین ساعت های 10 تا 12 و 16 تا 18 است.
وی ادامه داد: اوج تردد در آزادراه تهران – قم بین ساعت های 12 تا 13، در محور راهجرد – سلفچگان بین ساعت های 17 تا 18 ، در محور سلفچگان- دلیجان بین 17 تا18، در محور قم – سلفچگان بین 16 – 17 و در آزاردراه قم – کاشان بین 12 تا 13 است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.