به گزارش ایرنا، بهرام سرمست روز یکشنبه در چهل و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در تالار امام جواد(ع) استانداری اظهار داشت: این اقدام
با خوشه ها و کمیته های مختلف که یکی از آنها می تواند همین کارگروه اقتصادی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین توسعه اجتماعی و گردشگری باشد، صورت گیرد.
وی بیان داشت: توسعه استان را به همت دستگاه های اجرایی و همچنین هر کسی که دارای سرمایه فکری، اقتصادی و نمادین باشد، بنیان گذاری می کنیم.
وی جذب سرمایه را اصلی ترین هدف گذاری از تشکیل مجمع یاد شده عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی پیشنهادهای خود را به دبیرخانه کارگروه رفع موانع تولید ارائه کنند.
استاندار قم با بیان اینکه روحیه تعامل و همکاری بین اعضا را نه تنها حفظ نموده بلکه باید تقویت کنیم، افزود: در شرایط سختی قرار داریم و ضرورت حرکت، پویایی و تسهیل در امر تولید، نگاه فرا بخشی به مسائل را طلب می کند.
سرمست همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت سفر مقام های کشوری به قم خاطرنشان کرد: دستگاه های مرتبط، پیشاپیش سفر مقام مربوطه، در خصوص خواسته ها و مطالبه ها پیگیری های مجدانه ای را انجام داده و بسته ای از مطالبات گوناگون را تهیه کنند.
وی یادآور شد: بخشی از مسائل را در سطح استان می توانیم حل و فصل کنیم، ولی هر یک از دستگاه های عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید در عین اینکه وظایف فرابخشی را حفظ کنند، وظایف سازمانی را هم در سطح ملی پیگیری کرده و استانداری نیز حمایت های لازم را انجام می دهد.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.