استاندار قم برنامه محوری و پاسخگویی را از ویژگی‌های مورد انتظار خود از مدیران مسئول دانست و افزود: مدیران همان طور که پیگیر مسائل دستگاه متبوع خود هستند بایستی پاسخگوی عملکردشان نیز باشند.

به گزارش ایلنا از قم،  بهرام سرمست استاندار قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد،گفت: معیار عملکرد دستگاه‌های اجرایی عملکرد مدیران و رضایتمندی مردم از ایشان است و مدیری که سستی کند و کم تحرک باشد کنار گذاشته خواهد شد.

سرمست با بیان اینکه از مدیران خواسته ایم برنامه هایشان را با اسناد بالادستی هماهنگ کنند، گفت: مسئولان دستگاه های دولتی موظفند پروژه  اولویت دار خود را با ارائه زمانبندی دقیق اجرایی دراختیار استانداری قم قرار دهند.

وی گفت: ۳۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغال ۱۵۲۳ نفر در بخش های زیربنایی، کشاورزی، عمرانی، طرح های اشتغالزا در بخش روستایی و ... در دهه ی فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از این برنامه به پرسش های خبرنگاران پیرامون حوزه های مختلف پاسخ گفت.

استاندار قم خبرنگاران را شریک دولت در توسعه  کشور دانست و گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مدیران هستند.

وی در ادامه برخی عقب ماندگی های استان قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به پروژه های شاخصی که تا هم اکنون بی نتیجه بوده اند، گفت: معتقد به تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام هستم و از نظرات کارشناسی اهل فن برای ادامه یا توقف آنها استفاده خواهم کرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به بازدید اخیر خود از پروژه فرودگاه گفت: در مرحله  اول باید حق و حقوق مردم و معارضان تعیین تکلیف شده و پروژه آماده  واگذاری به بخش خصوصی و سرمایه گذار شود.

استاندار قم ادامه داد: در رابطه با پروژه منوریل نیز اخیرا جلسه‌ای با شهردار و عوامل مدیریت شهری داشتیم که تاکید شد این پروژه با آسانترین شرایط به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شود.

سرمست همچنین حضور مردم در صف مرغ و گوشت را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه برخی مشکلات اقتصادی نتیجه مسائل خارجی هستند و حل آنها مستلزم تصمیمات در سطح ملی است گفت: بایستی مسئولان استان کمک کنند تا مردم در معیشت دچار مشکلات کمتری شوند.

بهره‌برداری از 147 پروژه شهری در قم

محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز ضمن تفکیک پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر اظهار داشت: احداث پل و نارچ به طول ۲ ونیم کیلومتر، تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهاب با آزادراه قم-تهران، تکمیل زنجیره تولید و فرآوری تخم مرغ و احداث ۴ جایگاه سوخت، گازرسانی به مناطق روستایی و پروژه‌های بومی گردی و مراکز اقامتی و اجرای شبکه فاضلاب شهرک قدس به طول ۴.۲ کیلومتر بخشی از پروژه های قابل افتتاح هستند.

بهشتی با بیان اینکه ۱۴۷ پروژه توسط شهرداری قم در این ایام افتتاح خواهند شد خاطرنشان کرد: اصلاح روکش آسفالت، توسعه  فضای سبز، نورپردازی و زیباسازی، بازآفرینی در بافت های فرسوده و افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی بخشی از این پروژه ها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.