به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی اصغر دادخواه روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر افزود: این سازمان در حوزه های مختلف کاری، اقدام های شاخصی در چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی در استان قم انجام داده است که می توان به افزایش 16 مرکزبیمه ای، کارگزاری رسمی و درمانی، ارائه خدمات بصورت الکترونیک و غیرحضوری، انجام سالانه 50 فعالیت فرهنگی اجتماعی برای مخاطبان و گسترش چتر بیمه ای در بین قشرهای مختلف مردم اشاره کرد.
وی افزود: مجموعه تامین اجتماعی در قم پیش از انقلاب اسلامی با محرومیت و کاستی های فراوانی همراه بود اما توسعه و پیشرفت در این حوزه طی چهار دهه اخیر سبب شد تا سازمان تامین اجتماعی به یکی از قطب های خدمت رسانی بیمه ای و درمانی و همچنین تحقق دولت الکترونیک در استان تبدیل شود.
وی با اشاره به این که تا قبل از انقلاب، تامین اجتماعی چندان در عمل، موفق نبود گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان قم اکنون به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته است در سه بخش گسترش چتر بیمه ای، گسترش فضای فیزیکی خدمت رسانی و گسترش تعهدات بیمه ای و درمانی چنان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد که به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر استان حرفی برای گفتن هم در حوزه بیمه و هم در حوزه درمان دارد.
دادخواه گفت: گسترش چتر بیمه ای، گسترش فضای فیزیکی خدمت رسانی از 2 مرکز در ابتدای انقلاب به 18 مرکز در سال 97، تسهیل و روان شدن امور، افزایش چشمگیر در شاخص های کمّی و کیفی خدمت رسانی، اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان، اجرای بند « و » ماده 80 در جهت اشتغالزایی، توسعه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، مکانیزه شدن کامل سوابق، اجرای نامنویسی متمرکز، ارائه خدمات الکترونیک، توسعه خدمات درمانی و همکاری مطلوب با اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید تنها گوشه ای از رهاوردهای انقلاب اسلامی در بخش تامین اجتماعی برای مردم قم بوده است.
مدیرکل تامین اجتماعی قم اضافه کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی که زمان پختگی و بلوغ انقلاب اسلامی است باید بتوانیم تلاش های های زیادی در خدمت صادقانه به مردم در حوزه تامین اجتماعی استان انجام دهیم.
دادخواه با اشاره به ظرفیت های بالای خدمت رسانی در این استان، گفت: باید از تمامی این ظرفیت ها برای معرفی بیشتر تامین اجتماعی در استان استفاده کرد چون با تمامی اقدام های صورت گرفته هنوز حق مطلب برای معرفی خدمات و تعهدات این سازمان در استان ادا نشده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد قرن اخیر بود، گفت: انقلاب مردم ایران تمامی محاسبات استبکار جهانی را برهم زد و تداوم آن نیز رویداد بزرگی در کشور است.
وی با بیان اینکه تمامی تلاش استبکار جهانی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی یا توقف حرکت انقلاب است، گفت: همه دستگاه های اجرایی به ویژه تامین اجتماعی که بیش از 760 هزار تن را در استان قم زیر پوشش خدمات رسانی خود دارد باید تمامی تلاش ها و اقدام های انجام شده به برکت انقلاب اسلامی را در معرض دید مردم قرار دهند تا همه بتوانند قضاوت منصفانه ای از این عملکردها داشته باشند.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: حضور قدرتمند این اداره کل در نمایشگاه دهه فجر امسال و معرفی خدمات و تعهدات و ارائه آمارهای کاربردی و تحلیلی، بخشی از برنامه های تامین اجتماعی در استان قم در بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی است.
دادخواه تصریح کرد: رسانه ها نیز می توانند با روایت صادقانه اقدام ها و فعالیت های صورت گرفته به کمک تامین اجتماعی قم آمده و چشم انداز روشنی از عمر با برکت انقلاب اسلامی پیش روی همگان ترسیم کنند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.