به گزارش ایرنا، مدیر مؤسسه کلام اسلامی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در این مراسم اظهار داشت: این مرکز تاکنون بیش از 250 کتاب، مقاله و رساله علمی توسط محققان و پژوهشگران خود به چاپ رسانده است که برخی از آنها به چند زبان ترجمه شده اند.
حجت الاسلام و المسلمین حسین حبیبی تبار با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع جبهه استکبار در منطقه و جهان به خطر افتاد، خاطرنشان کرد: مستکبران غربی برای تضمین چپاول گری خود در سرزمین های اسلامی، شعار استعماری «تفرقه بینداز و حکومت کن» را در دستور کار قرار دادند.
وی در ادامه افزود: امروز سران سعودی که به نوکری خود برای آمریکا و اسرائیل معترف هستند، با حمایت از گروههای تروریستی و داعش، چهره اسلام را در جهان مخدوش نشان داده و مسلمانان را به جان یکدیگر انداختند و با بی رحمی، قتل و تهدید زیرساخت های کشورهای اسلامی را به خرابه ای تبدیل کردند.
این پژوهشگر علوم اسلامی با بیان اینکه مقابله با افکار تکفیری، مقابله فرهنگی است و باید ماهیت جعلی این فرقه تکفیری را برای همگان روشن بسازیم، تصریح کرد: مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در سال 83 به منظور مقابله با افکار شوم وهابیت تأسیس شده و تاکنون آثار و برکات فراوانی را برای مکتب تشیع به همراه داشته است.
در پایان این مراسم که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شده بود، طلاب ممتاز علمی و پژوهشگران برتر مرکز فقهی، مرکز تخصصی و مدرسه علمیه ائمه اطهار(ع) و مرکز تخصصی علوم قرآنی با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.