به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: مقامات ارشد سه قوه مجریه، مقننه و قضایی، مقامات ارشد لشگری، شخصیت های فرهنگی و حوزوی در ستاد مرکزی عضویت دارند.
وی اضافه کرد: در ذیل این ستاد، 21 کارگروه در سطح کشور و 13 کارگروه نیز از جمله کارگروه های اقتصاد، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، جوانان، زنان، فرهنگی و بسیج برای استان ها تعریف شده است.
وی تاکید کرد: رئیس هر کارگروه موظف است همه ارگان ها و نهادهای مرتبط با موضوع را به عنوان عضو کارگروه دعوت کند تا خروجی جمعی داشته باشد و همه دستگاه های اجرایی نیز وظیفه دارند عملکرد 40 ساله خود را مستدل، منطقی و باورپذیر دسته بندی و منتشر نمایند.
به گفته لطفی، ریاست کارگروه رسانه و فضای مجازی برعهده مدیران کل صدا و سیما در استان ها می باشد و اصحاب رسانه نیز برای انعکاس دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی یاری رسان دستگاه ها باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در ادامه گفت: برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به دلیل تشدید سیاست های خصمانه نظام سلطه علیه ایران، با نگاه ویژه ای در دستور کار داریم.
لطفی در عین حال افزود: متاسفانه یک بی انگیزگی از سوی دستگاه ها نسبت به برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و مهیا شدن برای نقش آفرینیشان شاهد هستیم.
وی با اشاره به اقدام های رذیلانه دشمن برای کمرنگ کردن توفیقات انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امروز نظام سلطه تمام تلاش خود را برای شکست انقلاب به کار برده و انواع توطئه های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را در راستای تضعیف و براندازی آن انجام داده، اما از ایستادگی ملت ایران ناامید شده است.
وی تصریح کرد: هدایت های حکیمانه امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم همه توطئه ها را با کمترین هزینه به فرصت تبدیل کرد.
لطفی خاطرنشان کرد: نظام سلطه با به کارگیری بیش از 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و استخدام عناصر خائن از بین منافقان و سلطنت طلبان اقدام به سیاه نمایی نظام دینی، ناامید کردن مردم از آینده، کاهش امید مردم نسبت به نظام و تجهیز مردم برای قرار گرفتن در برابر نظام نموده است.
وی با بیان این که تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه 40 ساله نظام یکی از رسالت های اساسی مسئولان محسوب می شود، گفت: مدیران باید ضمن پاسخگویی به شبهات به صورت مستدل، منطقی و باورپذیر، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، بازخوانی شعارهای بنیادین، نقش مردم و ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و استمرار و بالندگی این نظام با نگاه به چهار دهه حیات طیبه و بالندگی را در دستور کار قرار دهند.
وی با تاکید بر این که بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صرفا برگزاری جشن و آیین نیست، بیان کرد: همانطور که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی از طریق سیاه نمایی و تحریف دستاوردهاست، ما هم از منظر بصیریت افزایی و روشنگری در این میدان ورود پیدا کرده و با روشنگری، توطئه دشمنان را خنثی می کنیم.
رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: هر زمانی که توانستیم به خوبی روشنگری کنیم، مردم در صحنه حضور پیدا کردند و دین خود را به انقلاب ادا نمودند که یوم الله 13 آبان ماه امسال نمونه ای از این رویکرد است و مردم پس از ماه ها تحمل مشکلات اقتصادی و سیاه نمایی، با قدرت در صحنه حاضر شدند.
در این نشست خبری که در سازمان صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد، از تولیدات رسانه ای این مرکز و همچنین پایگاه اطلاع رسانی اقدام های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.