به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: سیاست محوری ما پیشگیری از مصرف مواد مخدر است و به نقش آفرینی مهم این مساله در مبارزه با اعتیاد اعتقاد داریم.
وی اضافه کرد: اعتیاد مشکل ملی است و باید دقت و تلاش فراوان داشته باشیم تا پیشگیری از آن به خوبی انجام شود و این نگرش را نیز بین افراد جامعه تقویت نماییم.
وی بیان کرد: با اصل محوریت پیشگیری، درخواست داریم پیشنهادهای دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که در حوزه های فرهنگی و پیشگیری، مقابله با عرضه و درمان و حمایت های اجتماعی ارائه شد، تصویب شود.
صادقی ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان قم اعتبارهای لازم را برای اجرایی شدن این پیشنهادها مدنظر قرار دهیم و اطمینان داشته باشیم که در دراز مدت تاثیر خود را خواهد گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: امر پیشگیری در درازمدت موثر است و در کوتاه مدت جواب نمی دهد، اما واقعیت غیرقابل انکار است و باید حتما این کار انجام شود.
در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم که با حضور سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و مسئولان استانی در تالار امام جواد(ع) استانداری ترتیب یافت، در حوزه فرهنگی و پیشگیری 14 پیشنهاد، در حوزه مقابله با عرضه 10 پیشنهاد و در حوزه درمان و حمایت های اجتماعی هفت پیشنهاد مطرح و بررسی شد.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.