به گزارش ایرنا، رضا سیار روز سه شنبه در جلسه تنظیم بازار در سالن جلسه های امام رضا(ع) فرمانداری قم اظهار داشت: نباید فروشگاه های بزرگ به حال خود رها شوند بلکه باید از سوی اتحادیه ها مورد نظارت و کنترل قرار بگیرند.
وی افزود: نحوه توزیع کالا ها باید در استان قم مشخص باشد، این که کدام فروشگاه چه کالایی و به چه مقدار جنس توزیع می کند باید شفاف سازی شود.
فرماندار قم با اشاره به این که افزایش برخی از کالاها توجیه اقتصادی ندارند گفت: اگر صنفی با منطق و دلیل علت افزایش قیمت ها را اعلام کند مورد بررسی قرار می دهیم و افزایش قیمت را می پذیریم.
سیار ادامه داد: برخی از کالاها به علت این که مواد اولیه آنها وارداتی است امکان افزایش قیمت را دارد که این امر باید از سوی دستگاه های نظارتی بررسی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تجهیزات مورد نیاز خودروهای سنگین باید تامین شود گفت: لاستیک این خودروها یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر سامانه حمل و نقل است که باید مورد توجه قرار گیرد.
سیار خاطرنشان کرد: اگر لاستیک مورد نیاز خودروها تامین نشود توزیع و انتقال کالاها و ارائه خدمات نیز با مشکل مواجه می شود.
وی تاکید کرد: باید کمیته حمل و نقل راهکارهای عملیاتی و اجرایی را در خصوص تامین تجهیزات خودروهای درون شهری و برون شهری ارائه کند و بر اساس آن برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.
وی بیان داشت: مسئول اتحادیه ها نیز باید بستر اجرایی توزیع تجهیزات را فراهم سازند و نرم افزارها و سامانه هایی برای اختصاص تجهیزات به خودروها را تهیه کنند تا توزیع اضافه و خارج از شبکه صورت نگیرد، ضمن این که امروزه روش های سنتی منسوخ شده است.
8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.