به گزارش ایرنا؛سید مهدی صادقی عصر چهارشنبه درجلسه شورای سیاست گذاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دراستانداری قم اظهار داشت: نقش مردم در اجرای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید پررنگ باشد تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.
وی افزود: دشمنان با تبلیغات به دنبال ایجاد فشار، تفرقه و جنگ روانی در بین مردم هستند که امیدواریم با انسجام ملی این امید کذایی دشمنان از بین برود.
وی گفت:باید کارکردها و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را در ابعاد و حوزه های مختلف به نمایش بگذاریم تا آنگونه که در شان و جایگاه انقلاب است به آن پرداخته شود.
استاندار قم ادامه داد: یک رقابت هم افزا و سازنده در بین گروه های فرهنگی و اقشار مختلف مردم برای اجرای جشن های این انقلاب ایجاد و بسترسازی مناسب صورت گیرد.
وی با تاکید بر این که افراد دلسوز انقلاب باید پیش قدم در تبیین دستاوردهای این انقلاب باشند گفت: مردم در 40سال سختی ها و ناملایمتی های بسیاری از سوی دشمنان انقلاب دیده اند و با صبر پشت سر گذاشته اند در همین راستا باید این ابعاد انقلاب بیان شود.
صادقی گفت: باید انتظارهای مردم در حوزه های مختلف را مورد توجه قرار دهیم و از رقابت های سیاسی پرهیز کنیم و در قاعده بازی سایر گروه ها وارد نشویم.
وی بر انسجام و هم افزایی بین دستگاه ها و مردم تاکید کرد و گفت: مردم همیشه همراه این انقلاب بوده اند از این رو باید همه به دنبال تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.
استاندار قم خاطر نشان کرد: در شرایط حساس کنونی باید به مردم اطمینان خاطر داد که با خدمت گذاری مناسب در مسیر انقلاب خواهیم حرکت کرد.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.