علی شهبازی نیا عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: جشن عاطفه ها از صبح امروز پانزدهم شهریور در 30 پایگاه ثابت و سیار موجود در نقاط مختلف استان آغاز شده و تا روز یازدهم مهرماه که این جشن با حضور دانش آموزان در مدارس برگزار می شود، ادامه پیدا خواهد کرد.
وی گلزارهای شهیدان، میادین شهید آیت الله سعیدی، توحید، معصومیه جنب بوستان نرگس را از جمله مکان های پایگاه های ثابت عنوان کرد، و افزود: پایگاه های سیار نیز در اطراف حرم حضرت معصومه (س) و در عوارضی آزاد راه های قم - کاشان، قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران روبروی بهشت معصومه و سه راهی سلفچگان در جاده قم - اراک استقرار دارند.
شهبازی نیا با بیان اینکه علاوه بر سطح شهر قم در شهرک پردیسان و بخش های پنج گانه استان نیز پایگاه های جمع آوری کمک ها و هدایای مردمی به محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد مستقر هستند، گفت: فردا در مصلای قدس و محل های برپایی آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نیز کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند جمع آوری خواهد شد.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد در بخش دیگری از سخنان خود مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده درجشن عاطفه های سال 96 را حدود 13 میلیارد و 385میلیون ریال ذکر کرد و افزود: چهار میلیارد و 600میلیون ریال از این کمک ها نقدی بوده است.
وی افزود: به منظور هزینه کمتر و سرعت و امنیت بیشتر برای دریافت کمک ها، سامانه الکترونیکی تعریف شده و شهروندان می توانند با شماره گیری # 5 * 25 0 * 77 88 * کمک های نقدی خود را واریز کنند.
شهبازی نیا در پایان ضمن توصیه به مردم برای شرکت باشکوه در این کار خیر و خداپسندانه افزود: با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از تحریم های اقتصادی دشمن که دامنگیر جامعه شده و قشر ضعیف را تحت تاثیر قرار داده مردم با انفاق و ایثار بیشتر نهاد کمیته امداد امام را در رسیدگی به امور دانش آموزان نیازمند کمک نمایند.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.