مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی مرکز درمان ناباروری در بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
قادر برجی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: پزشکان اصلی‌ترین شرکای ما در ارائه خدمات به مردم محسوب می‌شوند به طوری که تامین اجتماعی بزرگترین نهاد حامی سلامت در استان اردبیل 47 درصد جمعیت را تحت پوشش خدمات خود برده است.
وی با بیان اینکه 585 هزار نفر در استان اردبیل از خدمات مراکز درمانی مستقیم و غیرمستقیم تامین اجتماعی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته بیش از 300 میلیارد تومان و امسال نیز قرار است 330 میلیارد تومان تجهیز منابع را در بیمارستان‌های تامین اجتماعی شاهد باشیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: ما در اکثر شهرستان‌ها و در قالب درمانگاه‌های ملکی خود به هموطنان ارائه خدمات می‌کنیم به طوری که ارائه این خدمات در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی براساس نظرسنجی‌های مردمی قابل قبول و مناسب است.
برجی تصریح کرد: در یک سال گذشته ما بیمارستان سبلان را از لحاظ فیزیکی توسعه دادیم به طوری که این بیمارستان تا دو برابر ظرفیت خود را افزایش داده و در کنار راه‌اندازی مرکز اورژانس موفق شدیم تا درمانگاه تخصصی را در این بیمارستان فعال کنیم.
وی با بیان اینکه با همکاری جهاد دانشگاهی مرکز درمان ناباروری در مجموعه مراکز بیمارستانی و درمانگاهی تامین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود، گفت: راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی، آنژیوپلاست و مرکز ام آر آی این بیمارستان راه‌اندازی شده تا به هموطنان خدمات مناسبی ارائه شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل در مورد پرداخت معوقه سازمان تامین اجتماعی به پزشکان بیان کرد: ما تا آخر دی ماه 96 بدهی خود را به پزشکان و مراکز درمانی پرداخت کردیم و در حال رایزنی هستیم تا مابقی بدهی‌ها نیز پرداخت شود.
برجی افزود: با توجه به اینکه ما امسال 320 میلیارد تومان منابع را صرف تامین و تجهیز مراکز بیمارستانی و درمانگاهی می‌کنیم و هزینه‌بر بودن طرح تحول سلامت پرداختی‌های ما با تاخیر روبرو شده که درصدد جبران آن هستیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.