به گزارش ایرنا، هشت طرح آسفالت شهری با 16 میلیارد ریال هزینه، بهسازی و روکش آسفالت جاده ارتباطی نمین به آبی بیگلو، دورجین به قره چناق،آبی بیگلو به محمود آباد و مرنی به یونجالو با 38 میلیاردر یال هزینه‌، حذف نقاط حادثه خیز جاده ارتباطی روستای حور به اردبیل، آسفالت معابر روستاهای سوها و گرمه چشمه، احداث ساختمان دهیاری در روستاهای آقبلاغ مصطفی خان و آرخازلو و توسعه شبکه برق شهری آبی بیگلو از جمله طرح های عمرانی افتتاح شده در بخش ویلکیج بود.
همچنین در بخش صنعتی و تولیدی نیز طرح پرواربندی 200 راسی از محل اعتبارات طرح های اشتغال پایدار روستایی با 2 میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای سه نفر در روستای گرمه چشمه ، مزرعه کشت و پرورش ماهی قزل آلای رنگین کمان با یک میلیارد ریال سرمایه گذاری از جمله طرح های افتتاحی در بخش ویلکیج در هفته دولت بود.
عاطف ناصری فرماندار نمین روز دوشنبه در مراسم افتتاح همزمان این طرح ها با بیان اینکه وحدت بین دولت و ملت راه حل پیشرفت و آبادانی است از همه مردم خواست برای توسعه هر چه بیشتر منطقه آستین بالا بزنند.
حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین هم در این مراسم فعالیت ها و خدمات دولت به مردم را از جمله افتخارات نظام اسلامی ایران دانست و بر تمرکز خدمات رسانی ها در بخش های کمتر توسعه یافته شهرها و روستاها تاکید کرد.
همچنین امام جمعه و فرماندار شهرستان نمین با حضور در منزل شهید قربانعلی پوراروج با پدر و مادر این شهید گرانقدر دیدار و از آنان دلجویی کردند.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.