به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز دوشنبه در چهارمین روز از هفته دولت و دیدار با مردم روستای دهسد از توابع خنداب، افزود: انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی از پایگاه مردمی قدرتمندی برخوردار است و در سایه حضور آگاهانه مردم توانسته در چهار دهه حیاتش به دستاوردهای مهمی دست یابد.
وی، اتحاد مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی را از نگرانی های دشمنان انقلاب دانست و گفت: توطئه های مختلف برای تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان از سوی دشمنان به علت هراس از اتحاد و اقتدار ایران است.
استاندار مرکزی ادامه داد: در سایه درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری همواره انقلاب اسلامی توانسته فراز و نشیب ها را پشت سربگذارد و ملت فهیم ایران راه سوء استفاده دشمنان را سد می کنند.
آقازاده اظهار کرد: امنیت و آرامش جامعه به برکت انقلاب اسلامی و از خود گذشتگی شهدا، رزمندگان، ایثارگران و حضور مردم در کشور به وجود آمده و باید در سایه این امنیت فعالیت های گسترده ای در راستای رفع مشکلات کشور صورت گیرد.
وی گفت: روستائیان در تمامی برهه های انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پیشگام بوده اند و همراه با مسئولان از ارزش ها و منافع کشور دفاع کرده اند.
استاندار مرکزی بیان کرد: یکهزار طرح عمرانی در هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد که راه اندازی آن ها منشا خیرات و برکات متعددی است.
فرماندار شهرستان خنداب نیز در این دیدار گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان باوجود مشکلات مالی در سال جاری هفت میلیارد ریال افزایش داشته است.
«عبدالرضا حاج علی بیگی» افزود: 32 طرح با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال به صورت همزمان در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی در این شهرستان به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.
وی بیان کرد: 43 فرصت شغلی مستقیم و 73 فرصت شغلی غیرمستقیم با بهره برداری از این طرح ها در این شهرستان ایجاد شده است.
طرح آبیاری بارانی (کلاسیک ثابت ) و قطره ای ( دوردیفه ) به مساحت حدود 50 هکتار در روستای گازران با سرمایه گذاری 6 هزار و 460 میلیون ریال و تسهیلات بلاعوض پنج میلیارد و 456 میلیون ریال و آورده یک میلیارد و چهار میلیون ریالی کشاورزان در سفر استاندار مرکزی به شهرستان خنداب بهره برداری شد.
همچنین سالن ورزشی چند منظوره بانوان خنداب با فضای یکهزار و 315 مترمربع و سرمایه گذاری یک میلیارد و 910 میلیون ریال از محل منابع ملی و استانی به بهره برداری رسید.
ساختمان اداری و خانه جوان این سالن ورزشی نیز در زمینی به وسعت 120 متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل تامین منابع ملی و استانی به بهره برداری رسید که با آغاز به کار این طرح زمینه اشتغال 6 نفر فراهم شده است.
شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 54 هزار نفر زندگی می کنند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.