فرماندار پارس‌آباد از افتتاح جایگاه سوختگیری فرودگاه پارس‌آباد برای هواپیماهای باری خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علایی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت در پارس‌آباد اظهار کرد: این جایگاه سوختگیری با 8 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری فضایی را فراهم خواهد کرد تا هواپیماهای باری و مسافربری بتوانند نسبت به سوختگیری در این فرودگاه اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران انقلاب عمرانی و تحول اساسی در زندگی و معیشت مردم این منطقه اتفاق افتاده به طوری که 20 هزار نفر جمعیت پارس‌آباد در اوایل انقلاب هم اکنون به 100 هزار نفر رسیده است.
فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه در کنار کارهای عمرانی و آبادانی اقدامات زیرساختی جزو الویت‌ها و برنامه‌های جدی قرار گرفته است، تصریح کرد: با راه‌اندازی شرکت پارس در سال 66 اشتغال بیش از 600 نفر در این مجموعه با تولید متنوع محصولات دامی و زراعی اتفاق افتاده است.
علایی افزود: در این 40 سال تمام روستاهای پارس‌آباد از نعمت برق بهره‌مند شده و اکثر روستاها نیز صاحب گاز شده‌اند به طوری که مجهزترین تصفیه‌خانه در استان اردبیل برای اولین بار در این شهرستان اجرا شده و شاهد راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در این منطقه بودیم.
وی به چهاربانده شدن برخی از راه‌های مواصلاتی این شهرستان همچنین احداث مخزن آبی در قالب طرح آبرسانی روستایی امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: بهسازی و لاینینگ کانال شبکه مغان با 36 میلیارد تومان، آبرسانی به روستاها با 4 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار، اجرای شبکه تحت فشار حاشیه دره‌رود با 120 میلیارد تومان اعتبار و شبکه فرعی عمران آباد با 120 میلیارد تومان اعتبار در کنار کانال سیفون در توسعه آبیاری مدرن در این شهرستان اجرایی شده است.
فرماندار پارس‌آباد خاطرنشان کرد: در این شهرستان شبکه پایاب سدخدافرین در حال احداث است و امیدواریم با بهره‌برداری از آن ساکنان مناطق روستایی و عشایری در آبیاری مزارع خود استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.