معاون فرماندار سرعین گفت: امنیتی کردن فضا در این شرایط برای عموم مردم و سرمایه‌گذاران حرکتی خطرناک است که نباید به آن دامن بزنیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محرم ارشد در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به همت مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران با رغبت و انگیزه در شهر سرعین و بر محور توسعه گردشگری حضور پیدا می‌کنند تا برای شهروندان بستر یک سفر راحت و امن را همراه با ارائه خدمات شایسته فراهم کنیم.
وی وظیفه دولت را فراهم کردن زیرساخت‌ها و تلاش شبانه‌روزی برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران توصیف و خاطرنشان کرد: توسعه این فضا به رضایتمندی مردم و همچنین تامین امنیت سرمایه‌گذاران کمک خواهد کرد تا با پرهیز از امنیتی شدن فضای عمومی یک شرایط مناسب و بانشاط در جامعه فراهم آید تا خانواده‌ها در کمال آرامش و نشاط توان خرید و مبادله اقتصادی را در سفر خود فراهم کنند.
معاون فرماندار سرعین گفت: ما هرچند مردم نجیب و صبور داریم که در مشکلات اقتصادی و گذر از گردنه‌های صعب‌العبور همواره در کنار مدیران دلسوز خود هستند اما وظیفه ماست که در این اوضاع اقتصادی به گونه‌ای هدفگذاری و برنامه‌ریزی کنیم تا آرامش جامعه مراعات شده و عده‌ای از فضای به وجود آمده سوءاستفاده نکنند.
ارشد یکی از مجموعه‌های موفق در سرعین را مجموعه آبدرمانی و هتل رویال پارک دانست و افزود: این مجموعه که در روزهای گذشته افتتاح شده در حوزه گردشگری بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می‌کند و تمام تلاش این مجموعه بر این است تا با نوآوری و خلاقیت و استمرار خدمات کیفی‌تر بتواند به جذب گردشگران داخلی و خارجی کمک کند.
وی ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در ارتقای نشاط اجتماعی و امنیت عمومی به همراه جذب سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم نظیر این مجموعه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری بتوانند به اهداف موردنظر خود در جذب گردشگران داخلی و خارجی کمک کنند.
در این مراسم مدیر عامل مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک نیز با قدردانی از همت خبرنگاران در انعکاس واقعیت‌ها به عنوان زبان گویا و چشم بینای مردم بیان کرد: این مجموعه گردشگری در 8 هزار و 500 مترمربع با اشتغال 100 نفر در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.
حامد حسینی خاطرنشان کرد: این مجموعه شامل هتل، آبدرمانی مجزای آقایان و خانم‌ها، سالن‌های ماساژ، سالن ورزشی، هتل چهارستاره، رستوران و ... است که ما امکانات خوبی را در این مجموعه فراهم کردیم تا تیم‌های ورزشی در صورت حضور بتوانند از آبدرمانی و بخش‌های مختلف آن نظیر حمام ترک، مجموعه بازی کودکان، آرایشگاه، کپسول لاغری و ... استفاده کنند.
وی گفت: ما همزمان ظرفیت پذیرش یک هزار نفر را در این پروژه داریم اما روزانه 4 هزار نفر در این مجموعه پذیرش می‌شوند و برای احداث این مجموعه 27 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با مشارکت بانک گردشگری انجام دادیم و ما قصد جذب گردشگران خارجی به ویژه چینی را از مهرماه داریم.
مدیر عامل مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک مشکل سرعین را مدت کم اقامت گردشگران اعلام کرد و افزود: ما در جذب گردشگر مشکلی نداریم اما در ماندگاری آنها با مشکلی جدی روبرو هستیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.