مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: اهتمام شهرداری در تجهیز و آماده‌سازی فضاهای شهری به ویژه پارک‌ها و فرهنگسراها برای حضور بانوان قابل توجه و شایسته تقدیر است.
فریبا محمدلو در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: هر چند ما با کمبود فضای وررزشی و تفریحی بانوان روبرو هستیم ولی امیدواریم با اهتمام شورا و شهرداری تنها پارک بانوان فعلی که در داخل آن فرهنگسرایی نیز احداث شده است، توسعه پیدا کرده و پارک‌های متعدد بانوان در این شهر راه‌اندازی شود.
وی خاطرنشان کرد: در هفته حجاب و عفاف ما از نشان و المان الهه زندگی رونمایی کردیم تا بانوان بتوانند از فضای فراهم شده در این مجموعه برای نشاط و ارتقای سلامتی خود بیشتر و بهتر استفاده کنند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بیان کرد: ما با شورای اسلامی استان و شهرستان‌ها جلسات متعددی را برگزار کردیم تا نسبت به افزایش فضاهای ورزشی و تفریحی سالم برای بانوان اقدام کنند تا در تردد آنها و حضورشان در این مکان‌ها خللی به وجود نیاید.
محمدلو ادامه داد: هر چند محدودیت‌ها در این زمینه کاملا مشهود است اما در فضاهای عمومی با توجه به شرایطی که در اردبیل به دلیل حال و هوای معنوی و مذهبی حاکم است بانوان با امنیت خاطر بیشتر می‌توانند به ورزش صبحگاهی و شامگاهی بپردازند و هیچگونه نگرانی از این بابت برای حضور آنها نیست.
وی افزود: بانوان این استان در مسابقات والیبال در سال گذشته با حضور در سالن شش هزار نفری نشان دادند که در کنار مردان با احترام و شعور بالا می‌توانند از فضای ورزشی و دیدن مسابقات مختلف لذت ببرند که قطعا این بسترسازی ها به نفع توسعه نشاط، سرزندگی و ارتقای سلامت بانوان به عنوان محور و مدار تحکیم خانواده‌ها مورد توجه و دقت نظر است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.