تیم شهرداری ارومیه از سد پیکان تهران عبور کرد.

به گزارش ایلنا هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز در شهرهای تهران (دو دیدار)، تبریز، ورامین، کاشان و ساری پیگیری  شد. در چهارمین دیدار این هفته از لیگ برتر تیم های شهرداری تبریز و بانک سرمایه در سال شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک بانک سرمایه را شکست داد.

تیم پیکان تهران در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر دو مغلوب این تیم شد تا نتیجه غیرمنظره به دست آید. شهرداری ارومیه در ست های اول و سوم ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب پیکان میزبان خود شد اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۳۰ بر ۲۸ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا دو امتیاز به دست آورد.

به رغم اینکه شهرداری ارومیه با شکست پیکان ششمین پیروزی خود را جشن گرفت اما با توجه به دیگر نتایج این هفته، امیدش را برای صعود به مرحله پلی آف از دست داد و هفته آینده در آخرین دیدار خود در این فصل از رقابت ها به میدان می رود. جدال دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه ۱۳۴ دقیقه طول کشید، ۱۵۰ تماشاگر داشت و دو کارت زرد داشت که پوریا یلی بازیکن شماره ۲۰ پیکان و معین رحیمی بازیکن شماره ۲ شهرداری ارومیه کارت ها را دریافت کردند.

سعید مصطفی وند، سعید معروف، پوریا فیاضی، محمد فلاح، پوریا یلی و فرهاد نظری افشار بازیکنان شروع کننده تیم پیکان در این مسابقه بودند. شهرداری ارومیه نیز با ترکیب امیر بزرگی، حامد رضایی، امین علوی، بهرام فرید، معین رحیمی و وحید سیدعباسی به میدان رفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.