به گزارش ایرنا، توحید مهدوی روز سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر جشنواره نماز افزود: هنرمندان استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی با بیا اینکه هر هنرمند در هر بخش می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند، اظهار داشت: آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره و نمایشگاه شرکت یا در مجموعه ای چاپ و کپی شده باشد.
وی با اشاره به اینکه مسئولیت هر نوع آثار بر عهده فرد ارسال کننده است، بیان کرد: دبیرخانه جشنواره در استفاده از آثار در نمایشگاه یا چاپ در مجموعه ای مختار است.
مدیر اجرایی جشنواره نماز شمال و شمالغرب کشور گفت: دلنوشته‌ها باید در قالب فایل ورد و حداکثر 200 کلمه بوده و پوستر و عکس در اندازه 20*30 سانتی متر همراه با فرم شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شود.
مهدوی افزود: هنرمندان و علاقمندان می توانند آثار خود را همراه با فرم شرکت در جشنواره به آدرس NgoMehreOmid@Gmail.Com ایمیل کنند و اطلاعات تکمیلی و فرم شرکت در جشنواره را از طریق کانال مربوطه به دست آورند.
او با بیان اینکه در هر بخش از سه اثر برتر و منتخب تجلیل خواهد شد، اظهار داشت: همچنین به نفرات اول هر بخش چهار میلیون ریال، نفرات دوم سه میلیون 500 هزار ریال و نفرات سوم سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
دبیر سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 مهر ماه امسال بوده و 19 مهر ماه هم آئین تجلیل از نفرات برتر برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: این جشنواره با مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، ستاد اقامه نماز استان، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، شهرداری ، جمعیت هلال احمر، اداره کل دامپزشکی استان و هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.