معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با مجوز شورا و شهرداری در استان‌های مختلف بخشی از اماکن ورزشی می‌توانند به کاربری اداری و تجاری با هدف درآمدزایی تبدیل شده تا استان‌ها از منابع آن استفاده کنند.
ژاله فرامرزیان در سفر به اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، در مورد تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در کشور اظهار کرد: ما تعداد زیادی پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که احداث آنها براساس نیاز و آمایش سرزمینی نبوده ولی ما مکلف هستیم تا با اولویت و تامین منابع این پروژه‌ها را تکمیل و زمینه بهره‌برداری از آنها را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه از محل مختلف می‌توان این پروژه‌ها را تکمیل کرده و از اماکن ورزشی بهترین بهره‌برداری را انجام داد، خاطرنشان کرد: با صدور مجوز شورا و شهرداری 10 تا 15 درصد اماکن ورزشی می‌توانند به کاربری اداری و تجاری تبدیل شده تا از این محل درآمدزایی برای مجموعه‌های استان فراهم آید تا از این محل نسبت به تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام و ایجاد فضای سالم و بانشاط اقدام کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تاخیر طولانی مدت در تکمیل این پروژه‌ها را زمینه‌ساز نارضایتی مردم اعلام کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های قانونی و تعامل دستگاه‌های مختلف بهره بگیریم تا هر چه سریعتر پروژه‌های نیمه تمام به جمع‌بندی رسیده و شاهد بهره‌برداری از آنها در استان‌های مختلف باشیم.
فرامرزیان استفاده از ماده 6 و انجام تغییر کاربری‌ها را در واگذاری اماکن ورزشی و همچنین توجه به ماده 27 در انتخاب سرمایه‌گذار برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را یادآور شد و بیان کرد: تمام درآمدهای حاصل از این محل به خود استان‌ها و شهرستان‌ها برمی‌گردد تا صرف تامین زیرساخت‌های ورزشی شود.
وی به کمبود فضای ورزشی بانوان نیز اشاره کرد و افزود: البته ما از نظر فضای ورزشی کمبودی نداریم ولی باید در ساعاتی خاص در طول هفته بانوان از این فضاهای ورزشی استفاده کنند تا خلائی در سلامت بانوان ایجاد نشود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: البته در کنار این اقدامات ما از ساخت سالن‌های ورزشی اختصاصی برای بانوان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی حمایت می‌کنیم و از محل منابع ملی و استانی می‌توانیم به احداث این مجموعه‌ها کمک کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.