به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: طرح واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی در چارچوب اجرای اصل 44 از سال ها پیش مطرح بوده و به تازگی با برگزاری مزایده، این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی اضافه کرد: اظهار نظر های غیر کارشناسی در باره این واگذاری موجب تشویش اذهان عمومی می شود و ضروری است نگرانی های مردم و کارکنان این شرکت برطرف شود.
او با تاکید بر اینکه این واگذاری با هدف بهبود امور این شرکت انجام گرفته است،افزود: برخی اظهارنظرها در باره تعدیل نیرو، فروش تجهیزات و یا احتمال تعطیلی این مجموعه فراافکنی و در راستای نگران کردن اهالی منطقه است.
استاندار اردبیل با بیان اینکه راه برون این شرکت از بحران فعلی واگذاری به بخش خصوصی است، افزود: دولت درباره شرکت های دولتی نمی تواند مدیریت کند و از اول انقلاب تا کنون هم مدیریت شرکت کشت و صنعت مغان مدیریت خوبی نبوده است.
بهنامجو با اشاره به اینکه کشت و صنعت مغان با مدیریت کنونی قابل اصلاح نیست، افزود: افرادی که در باره واگذاری این شرکت جو سازی می کنند هدفی جز تشویش افکار عمومی و جلوگیری از اصلاح این مجموعه ندارند.
استاندار اردبیل بیان کرد: کشت و صنعت مغان با آن همه قابلیت و توانمندی بدلیل نبود مدیریت صحیح تاکنون سهمی در صادرات استان نداشته در حالی که می توانست درتولید و صادرات محصول به خارج از کشور نقش مهمی ایفا کند.
بهنامجو ادامه داد : مردم در واگذاری شرکت هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که واگذاری و فروش شرکت براساس قانون بوده و توسعه ،اشتغالزایی و رونق تولید را بدنبال خواهد داشت .
/6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.