رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: ما با همراهی اداره کل ورزش و جوانان رویکرد افزایش قهرمانی‌ها در رشته کشتی را هدفگذاری کردیم چرا که مهمتر از رتبه کشوری کسب قهرمانی کشتی‌گیران است که ما به این قهرمانی‌ها افتخار می‌کنیم.
داور جدی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: اینکه عده‌ای ناشیانه و از روی ناآگاهی رتبه کشتی استان را در سطح پائین‌تر مطرح می‌کنند برای ما هیچ اهمیتی ندارد چرا که هدف ما قهرمان‌پروری در رشته کشتی است به طوری که اخیرا ما شاهد قهرمانی مشروطه کشتی‌گیر جوان اردبیلی بودیم که در مسابقات آسیایی افتخاری ارزشمند برای کشتی این استان کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: بنده در این چهار سال عهد کردم که بیشتر از کارهای صوری و اعلام برخی رتبه‌های زودگذر به فکر توسعه کشتی به صورت زیربنایی باشم تا از رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمانانی پرورش یافته و پا در جای بزرگان کشتی این استان بگذارند.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل ادامه داد آنچه برای ما و مردم ملموس و عینی به نظر می‌رسد کسب قهرمانی کشتی‌گیران ماست که بیشتر از رتبه‌بندی هیئت‌های کشتی استان‌ها این امر برای ما ارزشمند تلقی شده و مهم به نظر می‌رسد.
جدی با بیان اینکه اعتقادی به این رتبه‌بندی با محاسبه مولفه‌هایی همچون میزبانی مسابقات ملی و منطقه‌ای، جذب اسپانسر و درآمد برای فدراسیون و برپائی اردوهای تیم ملی نداریم، اضافه کرد: مهمتر از این رتبه‌بندی کسب مقام قهرمانی در سطح ملی، آسیایی و جهانی برای ما حایز اهمیت است و یقینا در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس هیئت تلاش می‌کنم تا این رویکرد را با قوت و قدرت ادامه دهم.
وی گفت: ما در روزهای 28 دی تا اول بهمن ماه میزبان مسابقات لیگ باشگاه‌های جهانی کشتی خواهیم بود که این رویداد با حضور 15 تیم مطرح دنیا، سه تیم از کشورمان و یک تیم میزبان در اردبیل برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل به فعال شدن کشتی دختران و همچنین تنوع رشته‌ها نظیر آلیش، کشتی ساحلی، گولشمک و آشیرما و ... اشاره کرد و افزود: ما در روزهای اول و دوم شهریورماه میزبان مسابقات کشتی خردسالان به صورت کشوری خواهیم بود تا در این رقابت‌ها کشتی‌گیران خردسال استان اردبیل نیز توانشان را به نمایش بگذارند.
جدی در پایان بیان کرد: به احتمال زیاد اردبیل میزبان مسابقات لیگ برتر کشتی با حضور هشت تیم کشور خواهد بود که تیم شهرداری اردبیل نیز به عنوان نماینده این استان در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.