به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: تردد موتور سیکلت های کراس با کلاس بالای 200 و موتور سیکلت های فاقد پلاک و علایم شناسایی وسیله نقلیه در خیابان ها و معابر عمومی شهر ممنوع بوده و ماموران انتظامی و یا پلیس راهور نسبت به توقف و هدایت این موتور سیکلت ها به پارکینگ اقدام می کنند.
وی اظهار داشت: حرکت و انتقال موتور سیکلت های کراس از خیابان ها و معابر عمومی شهر تنها با استفاده از تریلی به محل های برگزاری تمرین ها و مسابقات ورزشی موتور سواری مجاز است.
بابایی با اشاره به درخواست سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی مرکز معاینه خودروهای گازسوز در خلخال گفت: شورای ترافیک شهرستان با این پیشنهاد موافق بوده و با راه اندازی این مرکز هزینه های مربوط به مراجعه صاحبان خودروهای گازسوز برای دریافت گواهی معاینه فنی به اردبیل حذف خواهد شد.
رییس شورای ترافیک خلخال فقدان پارکینگ عمومی در این شهر را از عوامل ایجاد ترافیک و راه بندان در خیابان ها ذکر و اظهارامیدواری کرد پلیس راهور با هماهنگی شهرداری نسبت به مکان یابی احداث پارکینگ وسایط نقلیه سنگین از جمله کامیون ، اتوبوس و سایر وسایط نقلیه اقدام کند.
او گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی نیز قبل از شروع عملیات حفاری معابر عمومی شهر ملزم به کسب مجوز و استعلام لازم از ارگان های ذی ربط برای پیشگیبری از هرگونه حوادث احتمالی هستند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.