به گزارش ایرنا ، سید محمود نوابی روز یکشنبه در همایش تقدیر از حامیان مصرف کنندگان اردبیل افزود: مبارزه با قاچاق کالا مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و همه مدیران و مسئولان مربوطه موظف به جلوگیری از قاچاق هستند.
وی اظهارکرد: در سه ماه نخست امسال 90 هزار بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت و 2 هزار و 400 پرونده تشکیل شد که 55 درصد نسبت به سه ماه اول سال گذشته رشد داشته است.
نوابی درباره کنترل گرانی و تورم گفت: دولت تا حد توان جلوی گرانی ها را می گیرد ولی مردم و فروشندگان باید انصاف را رعایت کرده و دست به گرانی نزنند.
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ادامه داد: دستگاه حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان در کنار 10دستگاه دیگر مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه بازرسی ها تشدید و جدی ترمی شود، افزود: مبارزه با کالای قاچاق، افزایش کیفیت محصولات ایرانی و کاهش تبلیغات تلویزیونی محصولات خارجی بهترین راه حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور است.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد: ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان اجرایی شده و لازم است دستگاه های خدمات رسان نسبت به تکریم مصرف کننده و خدمت رسانی مطلوب اهتمام جدی داشته باشند.
نوابی گفت: تکریم ارباب رجوع فقط قرار دادن مبلمان و صندلی در اداره و دادن چای و آب معدنی نیست بلکه تسریع در رسیدگی به امور مردم بهترین راه جلب رضایت مردم است.
در این همایش از فعالان و حامیان مصرف کننده استان اردبیل تجلیل شد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.