دکتر وهاب زاده خیر اردبیلی که هزینه ساخت این ساختمان را تامین کرده است به خبرنگار ایرنا گفت: این خوابگاه دانشجویی در سه طبقه و با زیربنای 800 متر مربع برای استفاده دانشجویان غیر بومی رشته های علوم پزشکی ساخته می شود.
وی هدف از احداث خوابگاه دانشجویی را حفظ عزت و آبرو و زندگی سالم دانشجویان غیر بومی بر شمرد و بیان کرد: یکی از مشکلات دانشجویان غیر بومی تامین خوابگاه می باشد تا آنها در فضای سالم و بدون دغدغه ادامه تحصیل دهند.
وی اظهار کرد: امروز وضع اقتصادی خانواده ها خوب نیست و در این اوضاع و احوال داشتن دانشجو آن هم در دانشگاه آزاد اسلامی که باید هزینه شهریه تحصیل پرداخت کند برای خانواده ها سخت است.
دکتر وهاب زاده ادامه داد: اگر هزینه تامین خوابگاه هم بر هزینه تحصیل دانشجویان اضافه گردد چه بسا بسیاری از خانواده ها توان مالی لازم برای ادامه تحصیل فرزندان خود را نداشته باشند و برای همین اقدام به ساخت این خوابگاه را در اردبیل کرده ام.
به گزارش ایرنا، با همت این خیر اردبیلی و با صرف بیش از هفت میلیارد ریال خوابگاه دختران دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت 100 نفر در مهرماه سال 95 به بهره برداری رسیده بود و امروز کلنگ ساخت خوابگاه پسران توسط این خیر با حضور خیرین و مسئولان استان در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به زمین زده شد.
دکتر مرتضی وهاب زاده متخصص و جراح زنان جز اولین پزشکان متخصص استان اردبیل است و هم اکنون مدیر عامل بیمارستان رویال تهران، مدیر کلینک بیمارستان تهران و مدیر بخشی از بیمارستان کسرا تهران می باشد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.