مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ما در رشته‌هایی همچون اسکواش، هاکی و اسکی ظرفیت‌های خوبی را دارا هستیم که به راحتی می‌توانیم میزبانی این رویدادها را به صورت بین‌المللی و ملی برعهده بگیریم.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان اردبیل اظهار کرد: ورزش‌هایی همچون اسکواش در استان اردبیل از استقبال خوبی در بین جوانان برخودار هستند که این ظرفیت بزرگی را برای استفاده بهینه برای ما فراهم می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: همگانی کردن رشته‌هایی همچون اسکواش در استان از برنامه‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان است به طوری که در حال حاضر با ایجاد ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی و شامگاهی توانستیم خیل کثیری از جمعیت استان را به سمت این ورزش‌ها سوق دهیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هیئت اسکواش استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک صاحب سالن‌ مجزا خواهد بود، بیان کرد: ما زیرساخت‌های این ورزش را در استان مهیا کردیم به طوری که با تعیین دو دیواره در سالن ورزشی 17 شهریور قصد همگانی این ورزش را در بین نوجوانان و جوانان داریم.
آقاخانی همچنین از بلااستفاده ماندن این دو دیواره در سالن 17 شهریور خبر داد و گفت: ما از معاونت ورزشی درخواست کردیم تا یک زمان مشخص را برای استفاده از امکانات این سالن در اختیار هیئت اسکواش قرار دهند و در کنار آن برنامه‌ریزی برای حضور بانوان فعال این رشته نیز نباید به دست فراموشی سپرده شود. وی راه‌اندازی دفتر هیئت اسکواش را نیز یادآور شد و گفت: ضروری است تا استعدادیابی این رشته ورزشی در استان از اهم برنامه‌های این هئیت قرار گیرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.