سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تمام زیرساخت‌های برگزاری مسابقات جهانی قایقرانی را در رشته کاناپلو در شهر اردبیل فراهم خواهیم کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در بازدید رئیس فدراسیون قایقرانی از تاسیسات این رشته ورزشی در اردبیل اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل و به عنوان یک حرکت مناسب در جذب گردشگر و معرفی قابلیت‌هایی همچون شورابیل و رودخانه بالیقلو پیشنهاد کردیم تا میزبانی مسابقات قایقرانی در رشته کاناپلو در سال آینده میلادی به اردبیل اعطا شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس برآوردهای اولیه در این مسابقات از 12 کشور دنیا بیش از 150 ورزشکار حاضر خواهند شد که امیدواریم با شرایطی که فراهم می‌آید بتوانیم برای این رویداد جهانی یک میزبان شایسته باشیم.

سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: برای این میزبانی از ظرفیت شورابیل و بستر رودخانه بالیقلو استفاده خواهیم کرد و در شرایطی که در این دو مجموعه مهیا خواهیم کرد سعی و همت ما بر این خواهد بود تا یک فرصت خوب و استثنائی در پیشبرد بهتر امور و کارهای مربوط به این حوزه به انجام برسد.

آقاخانی افزود: علاوه بر رشته قایقرانی ما در این استان با داشتن امکانات و زیرساخت‌های لازم در رشته‌های اسکی روی چمن و حتی اسکی روی یخ و برخی رشته‌های سالنی به راحتی می‌توانیم میزبانی مسابقات ملی، آسیایی و جهانی را عهده‌دار باشیم که رایزنی‌ها با همکاری مسئولان استانی در این زمینه همچنان ادامه دارد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.