مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل با رقابت 3 کاندیدا برگزار شد که در نهایت اعضای مجمع، یعقوب کشاورز را با 14 رای برای 4 سال آیند به عنوان رئیس این هیات انتخاب کردند.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مجمع انتخاباتی که در سالن کنفرانس مجموعه شش هزار نفری رضازاده برگزار شد، کاظمی نسب، کشاورز و نوری به ارائه برنامه‌های خود برای تصدی مسئولیت هیات شنا، شیرجه و واترپلو پرداختند که اعضای مجمع از بین این کاندیداها کشاورز را  برای 4 سال آینده به عنوان رئیس هیات انتخاب کردند تا او فرصت 4 ساله دیگری را برای انجام مسئولیت و ماموریت خود پیدا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: در ماه‌های گذشته ما از اعزام تیم‌های ورزشی و برنامه‌های هیات حمایت کرده‌ایم و همچنان این رویه را دنبال می‌کنیم.
بهرام آقاخانی خاطرنشان کرد: ما براساس عملکرد هیات‌ها و فعالیت موثری که انجام می‌دهند از برنامه‌های آنها در اعزام تیم‌هایشان به مسابقات ملی و منطقه‌ای حمایت قاطع می‌کنیم.
وی گفت: بر اساس طرح آمایش سرزمینی ما در رشته شنا قابلیت آن را داریم تا پایگاه قهرمانی این رشته را در شمالغرب کشور و در این استان دایر کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل استعداد ورزشکاران این استان را به ویژه علاقمندی جوانان و نوجوانان به رشته شنا یادآور شد و افزود: حمایتی که خانواده‌ها از فرزندانشان برای حضور در استخرها و فضای این رشته انجام می‌دهند مطلوب و قابل توجه است.
آقاخانی بیان کرد: ما به جای در آمدزایی از محل استخر و اماکن آبی بهتر است به سلامت‌محوری و قهرمان‌پروری در این رشته متمرکز شویم.
وی توجه به موضوع آموزش را در همه هیات‌ها به عنوان یک اصل اساسی یادآور شد و تصریح کرد: در کنار آموزش جلب مشارکت بخش خصوصی و توجه به ارتقای توانمدی ورزشکاران باید در الویت توجه قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به رئیس جدید هیات شنا، شیرجه و واترپلو قول داد؛ تا به استفاده از ظرفیت کمیسیون ماده 88 بتواند یک استخر مجزا را در اختیار این هیات قرار دهند تا از این محل استعدادیابی و برنامه‌های تخصصی و آموزشی هیات مورد توجه قرار گیرد. 
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل نیز در این مجمع اظهار کرد: ما از نبود استخر 50 متر دراین استان به شدت رنج می‌بریم و تلاش خواهیم کرد با همراهی فدراسیون اداره ورزش و جوانان استان اردبیل بتوانیم صاحب این استخر شویم. کشاورز افزود: مقرر شد با توجه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل استخری خاص به این هیات واگذار شود تا بتوانیم مسابقات و برنامه‌های آموزشی خود را در این استخر برگذار کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.