بهروز حیدرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت های اداره ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش در مناطق روستایی است.
وی افزود: روستاهای استان ایلام دارای استعدادهای ورزشی فراوانی هستند که نیاز به کشف این ظرفیت های انسانی در میان جوانان و نوجوانان داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با اشاره به اینکه قرار است 40 خانه ورزشی در 40 روستای استان ساخته شود، یادآور شد: این خانه های ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و دهیاری ایجاد می شود.
حیدرزاده افزود: در هر یک از خانه های ورزشی انواع لوازم و تجهیزات مرتبط با استعدادهای روستا وجود دارد.
وی تاکید کرد: علاوه بر توسعه خانه های ورزش روستایی، 200 مدرسه استان در حال تجهیز در رشته های ورزشی است که کمیته های استعدادیابی نیز در این مراکز مستقر می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: اعتبار ساخت 6 زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های مهران، دره‌شهر، آبدانان، بدره و روستاهای ارمو و عباس آباد از توابع شهرستان دره‌شهر با اعتبار 50 میلیارد ریال گرفته شده که به محض تخصیص عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز خواهد شد.
34 پروژه نیمه تمام در استان ایلام وجود دارد، بودجه عمرانی حوزه ورزش استان سال گذشته 340 میلیارد ریال بوده که از این اعتبار 48 درصد آن محقق شده است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.