مدیرکل استاندارد استان اردبیل از صدور 6 مورد گواهینامه آزمایشگاه همکار تست مخازن CNG در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش‌ایلنا، هاشم علایی در جلسه کمیته تائید صلاحیت شرکت‌های همکار گفت: با توجه به حمایت از بخش خصوصی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی این اداره کل امسال نیز فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: در سه ماهه اول سال‌جاری با درخواست بخش خصوصی جهت ایجاد آزمایشگاه هیدرو استاتیک خودروهای دوگانه سوز و برگزاری کمیته تائید صلاحیت  با حضور نمایندگان سازمان صنعت ومعدن وتجارت، راه و مسکن و شهر سازی ،شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و دفتر فنی استانداری،  توافق ایجاد 4 مورد آزمایشگاه هیدر استاتیک در شهرستان مشگین شهر موافقت شد.

وی خاطر نشان کرد: در کمیته تائید صلاحیت مقرر شد متقاضیان 4 شرکت تعیین شده بایستی ظرف مدت یک ماه اقدام به ایجاد آزمایشگاه هیدر استاتیک در شهرستان مشگین شهر اقدام نمایند.

علایی در ادامه یادآور شد:  2مورد گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG خودرو های دوگانه سوز در راستای ارتقای ایمنی وسلامتی رانندگان وشهروندان در شهرستانهای اردبیل و پارس آباد در سه ماهه اول سال جاری صادر شد که در کل تعداد آزمایشگاه های موجود در استان در این زمینه به 7 مورد رسید.

علایی با بیان اینکه آزمون اولیه مخزن CNG خودروهای دوگانه سوز 6 سال بعد از نصب آغاز می شود، از تمامی رانندگان خودروهای شخصی وخودروهای دولتی و وسایط نقلیه عمومی درخواست کرد در زمان معین  آزمایش سیلندرهای خودروهای دوگانه سوز خود اقدام نمایند، تا بتوانند امنیت و سلامتی خود وشهروندان را حفظ کنند و بدون آزمون سیلندرهای خودرو دوگانه سوز به هیچ عنوان مورد بهره برداری قرار نگیرند تا از عواقب و پیامدهای ناگوار آن جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.