به گزارش ایرنا ، رضوان صادقی روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: این طرح پس از طی مراحل قانونی و تایید در شورای ترافیک استان اردبیل قابلیت اجرایی خواهد داشت.
وی گفت: تا زمان تایید نهایی طرح تفصیلی و جامع ترافیکی یکطرفه کردن خیابان ها بصورت مقطعی و ساعات خاص به تناسب نیاز برای رفع مشکل راه بندان در خیابان امام خمینی (ره) خلخال از سوی ماموران پلیس راهور با هماهنگی شورای ترافیک صورت خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای باید در کنار تلاش برای اجرای روکش آسفالت و اصلاح و مرمت خرابی های روکش آسفالت اجرا شده قبلی ، در راه ارتباطی خلخال به اسالم در محدوده گردنه الماس برای پیشگیری از خطر سقوط خودروها در راه های ارتباطی فاقد امکانات از جمله گاردریل با دپوی خاک در کنار جاده های خلخال به گیوی و خلخال به اسالم اقدام کند.
او همچنین با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی خواستار شناسایی نقاط حادثه خیز این شهرستان با محوریت شهرداری در شهر خلخال و بخشداری و دهیاران در جاده های روستایی شد.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خلخال همچنین با اشاره به افزایش بی رویه قمیت کرایه در شرکت های مسافربری برون شهری ، افزایش کرایه را مستلزم استعلام نرخ کرایه های مصوب از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل دانست.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.