مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل از فعالیت 12 ایستگاه پرقدرت تلویزیونی در سطح استان اردبیل خبر داد .
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی ملااحمدی در نشست با خبرنگاران در اردبیل و در تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان اظهار کرد: در کنار این 12 ایستگاه پرقدرت 19 ایستگاه با قدرت متوسط و 169 ایستگاه با قدرت کم فعالیت است که طبق برنامه دو ساله و با تامین اعتبار نسبت به ارتقای سطح این ایستگاه‌ها اقدام خواهیم کرد.
وی به برنامه‌های تولید شده در صدا و سیما در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه سیما ما در ماه مبارک رمضان با 10 عنوان برنامه مناسبتی بیش از 163 ساعت برنامه تولید و اجرا کردیم که روزانه همکاران ما موفق به ضبط و پخش 5 ساعت برنامه شدند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل همچنین بیان کرد: در بخش صدا همکاران ما با 11 عنوان برنامه بالغ بر 410 ساعت برنامه را تولید و روی آنتن سیما بردند و در کنار آن موفق شدیم 133 ساعت برنامه رادیویی برون‌مرزی را نیز در رادیو آران تولید و برای هموطنانمان در خارج از مرزها به زبان آذری پخش کنیم.
ملااحمدی با اشاره به فشردگی فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل در ایام ماه مبارک رمضان و تقارن این ایام با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین لیالی قدر تصریح کرد: در حوزه برنامه‌های تولیدی نیز تلاش کردیم تا با ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و پخش مراسم ترتیل‌خوانی به صورت زنده از مصلی و مهدیه اردبیل فضای معنوی را در این ماه بیش از گذشته نشر دهیم.
وی عمده مشکل اردبیل را در تولید برنامه‌های زنده و پوشش برنامههای مناسبتی همچون برنامه‌های روز قدس از جای جای شهر اردبیل نبود امکانات فیبر نوری در استان اعلام کرد و افزود: ما بارها در نشستی که با مسئولان استان و حتی کشور داشتیم کمبودهای استان را در این بخش متذکر شدیم به طوری که ما در اردبیل تنها در دو نقطه از شهر از فیبر نوری بهره‌مند هستیم که این رقم در سایر استان‌ها 30 نقطه است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل تاکید کرد: ما خوستار تکمیل فیبر نوری در استان هستیم چرا که در عصر رونق تکنولوژی برای ما قابل قبول نیست که نتوانیم از امکانات اولیه تولید و تهیه برنامه‌های زنده متنوع در جای جای شهر محروم باشیم.
ملااحمدی در ادامه سخنان خود از تعامل فرمانداران شهرستان‌ها با صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و گفت: ما با حضور در تمامی شهرستان‌ها از نزدیک با فرمانداران دیدار و نشست‌های مشترکی را برگزار کردیم و با قاطعیت اعلام می‌کنیم که در تولید، پخش و اجرای برنامه‌های شهرستانی عدالت رسانه‌ای را رعایت کرده‌ایم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.