به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن قبادی روز شنبه در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با استعدادهایی که شهرستان بیله سوار در فعالیت های ورزشی و خصوصا ورزش بانوان دارد، انتظار می رود ورزشکاران مدال آور این شهرستان در عرصه های ملی و بین المللی بیشتر شود.
وی بیان کرد: براساس برنامه ششم توسعه سهم سرانه فضای ورزشی برای هر نفر 1.02 متر مربع است که سهم شهرستان بیله‌سوار از آن، چه از لحاظ اماکن سر پوشیده و چه رو باز 1.71 متر مربع برای هر نفر است.
وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای کاهش مشکلات ورزش این شهرستان استفاده از مشارکت بخش خصوصی است که در این زمینه با برقراری تعامل های سازنده و مفید و بستر سازی مناسب، ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش بیشتر خواهد شد.
وی با تاکید بر ارائه طرح های جدید در برنامه های ورزشی بیان کرد: هیات های ورزشی نیاز به تحول دارند و نوع رویکردها در هدایت هیات ها باید به سمت خلاقیت باشد که متاسفانه این نوع نگرش در هیات های ورزشی کمتر دیده می شود.
وی گفت: با توجه به موقعیت مرزی بیله سوار، زمینه برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این شهرستان فراهم است و نباید این فرصت ایده آل را به راحتی از دست داد.
فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه حدود نیمی از جامعه را در سطح کشور و بیش از این تعداد را در سطح شهرستان بانوان تشکیل می دهند،بیان کرد: بایستی سهم بیشتری به ورزش بانوان شهرستان اختصاص یابد و این امر باید در دستور کار مسئولین شهرستان قرار گیرد.
بیله سوار در 165 کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.