به گزارش ایرنا حمید لطف‌اللهیان روز یکشنبه در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل افزود: این خانه هم اکنون آماده پذیرش و ثبت نام مادران و کودکان است.
وی با اشاره به اینکه فضای اختصاص یافته به این مرکز متناسب با علاقه‌مندی و نیازمندی‌های مادران و کودکان است، اظهار کرد: چیدمان و تجهیزات این مرکز از ابزارهای چوبی خواهد بود.
وی بیان کرد: آشنایی مادران با مباحث روانشناسی، آموزش مهارت‌های رفتاری به طور مستقیم و غیر مستقیم به کودکان، یادگیری سریع‌تر، تحریک و تقویت حواس‌های پنجگانه و آموزش مقدماتی سواد از جمله اهداف اصلی تأسیس این مرکز در فرهنگسرای بانوان است.
لطف اللهیان از استقبال خوب بانوان اردبیلی از کارگاه‌ها و برنامه‌های متنوع درنظرگرفته شده در فرهنگسراها خبر داد و گفت: آموزش حقوق و قوانین شهروندی از دیگر اهداف ایجاد این مرکز است و این دوره‌های آموزشی در آینده نزدیک برای کودکان سه تا شش ساله نیز برگزار خواهد شد.
شهردار اردبیل ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و رفع آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه‌های مهم شهرداری دانست و افزود: در این رستا برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که به ترتیب اولویت در فراخور زمانی مدنظر اجرایی خواهند شد.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.