مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: مشترکین ما اعم از مصارف خانگی، اداری و عمومی بیش از 45 میلیارد تومان از بابت مصرف برق بدهکار هستند.   
حسن محمدی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: همکاران ما در شرکت برق شبانه‌روز و در گرما و سرما حتی در 12 متر فضای تیرهای برق در شهرها و روستاها بدون خستگی تلاش و مجاهدت می‌کنند تا عموم مردم بتوانند با زدن یک کلید روشنایی امیدبخشی را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان برق در بخش‌های مختلف به ویژه دیسپاچینگ شبانه‌روز در حال رصد برقراری انرژی در مناطق مختلف هستند که بنده با اعتقاد راسخ اعلام می‌کنم ما شیرینی این خدمت‌رسانی بی‌منت را با هیچ کار لذت‌بخش دیگری معاوضه نمی‌کنیم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: همین که روشنایی و برق را به دورترین منطقه این استان منتقل می‌کنیم برای ما از هر لذتی شیرین‌تر است و ما در یک ماموریت خطیر و حساس با احساس مسئولیت تلاش می‌کنیم تا لبخند رضایت را بر چهره مشترکین خود بنشانیم.
محمدی تصریح کرد: ما به نفع مردم سعی می‌کنیم قوانین، مقررات و تبصره‌ها را اجرایی و عملیاتی کنیم تا حتی در سخت‌ترین شرایط بتوانیم روشنایی را برای هموطنان به راحتی به ارمغان بیاوریم
وی صنعت برق را یک صنعت عظیم و پیچیده توصیف کرد و گفت: در استان اردبیل 530 هزار مشترک در حوزه‌های مختلف داریم که سعی می‌کنیم جوابگوی نیاز آنها باشیم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: در یک سال اخیر کمتر از دو درصد مشتریان که 20 هزار مشترک را شامل می‌شود به دلیل بدهی و عدم پرداخت برق مصرفی کنتورهایشان را قطع کردیم که به هیچ وضع از این شرایط راضی نیستیم.
محمدی بدهی 45 میلیارد تومانی مشترکین برق را به این شرکت یادآور شد و گفت: ما به هیچ وجه راضی نیستیم برق مشترکی را قطع کرده و یا انشعاباتی را جمع‌آوری کنیم بلکه در سال‌های اخیر با توجه به اجرای یک هزار و 500 کیلومتر شبکه خودنگهدار این قطعی‌ها را آسیب‌زا و مضر نیز می‌دانیم.
وی بیان کرد: از هموطنان انتظار داریم بهای برق مصرفی خود را به سرعت پرداخت کنند چرا که این مبلغ در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت برق به خود استان اردبیل برمی‌گردد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.