به گزارش ایرنا ، اصغر سنگی روز پنجشنبه در جلسه کمیته جذب خلخال افزود: امسال بیش از 220 میلیارد ریال برای اجرا و یا تکمیل طرح های زیرساخت گردشگری این استان تخصیص یافته و با صرف آن تحول بزرگی در حوزه صنعت گردشگری و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.
وی بیان کرد: سهم شهرستان خلخال از این اعتبار 42 میلیارد و 500 میلیون ریال است که در سال جاری برای اجرا و تکمیل طرح های زیرساخت گردشگری این منطقه هزینه می شود.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه از جذب 60 درصدی اعتبارات استانی سال گذشته این شهرستان خبر داد و افزود: امسال شاخص و ملاک توزیع اعتبار در بین دستگاه های اجرایی نحوه عملکرد آنها و درصد جذب اعتبار سال قبل خواهد بود.
وی اظهار کرد: آن دسته از دستگاه های اجرایی که پارسال اعتبار مناسبی را از محل اعتبارات عمرانی استانی جذب و هزینه کرده اند از سهم بیشتری نسبت به دستگاه های ضعیف برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه بیش از 330 میلیارد ریال برای اجرای طرح های راه سازی به این شهرستان تخصیص یافته از تلاش مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص تقدیر کرد.
وی با انتقاد از نحوه توزیع اعتبار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در بحث برآورده نکردن نیاز اعتباری منطقه جهت اجرای طرح های نگهداری راه ها و اجرای روکش آسفالت جاده ها گفت: این اداره کل در توزیع اعتبارات امسال برخلاف اداره کل راه و شهرسازی استان عمل کرده است.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.