به گزارش ایرنا ، سید تقی نوربخش روز شنبه در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی مشگین شهر افزود: برغم تقاضای زیاد کارگران ساختمانی و بافندگان فرش برای تحت پوشش قرار گرفتن در سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر فقط 500 هزار بافنده فرش و حدود یک میلیون کارگر ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی می باشند.
وی گفت: با توجه به اینکه یارانه حق بیمه قالیبافان از طریق سازمان مدیریت برنامه و برنامه ریزی و یارانه کارگران ساختمانی از محل اخذ پروانه های ساختمانی تامین می شود، سازمان تامین اجتماعی در مورد تعداد بیمه شدگان هیچ گونه نقشی ندارد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی می تواند متقاضیان جدید را به عنوان جایگزین افرادی که به نوعی از این سازمان حذف می شوند، ثبت نام کند.
او در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تجهیز مراکز درمانی استان اردبیل گفت: دستگاههای رادیولوژی مراکز درمانی کشور به دستگاههای دیجیتال تبدیل شده و بزودی این طرح در شهرستان های استان اردبیل از جمله مشگین شهر نیز اجرا می شود.
وی از تامین یک دستگاه سونوگرافی و تجهیز بخش دندانپزشکی و آزمایشگاه و تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان درمانگاه تامین اجتماعی مشگین شهر خبر داد.
نوربخش با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر با دارا بودن حدود 70 هزار بیمه شده اصلی و تبعی پس از اردبیل رتبه اول استان را دارد تشریح کرد: بزودی در سفر وزیر تعاون ، کار و رفاه موضوع ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی مشگین شهر به بیمارستان که از دغدغه های اصلی بیمه گذاران و مسئولان محلی می باشد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.