مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: دولت تدبیر وامید در راستای کاهش سکونتگاه های غیر رسمی طرحی با عنوان مسکن امید در سال 97 اجرا می کند.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در حوزه احداث و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی امسال احداث 30 کیلومتر بزرگراه، 10 کیلومتر راه اصلی و 20 کیلومتر بهسازی راه‌های اصلی را در دستور کار خود قرار دارد و 2 تقاطع غیرهمسطح نیز در جاده‌های استان احداث می‌شود.

حیدری تصریح کرد: در رابطه با احداث راه‌های روستایی امسال برنامه‌ریزی برای احداث 15 کیلومتر راه اصلی، 50 کیلومتر بهسازی و 50 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده که در مجموع برای انجام پروژه های احداث و بهسازی راه‌های استان اردبیل به تخصیص حدود 124 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که امیدواریم مسئولان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص بیمارستان نجف زاده اردبیل نیز گفت:  احداث بیمارستان خیر نجف‌زاده اردبیل نیز در زمینی به مساحت 28 هزار و 500 متر مربع عملیات اجرایی آن شروع شده و برای احداث این بیمارستان 258 تختخوابی حدود 90 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز بوده و ظرف مدت 4 سال تکمیل می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: سال گذشته 2 میلیارد و 170 میلیون تومان برای احداث باند دوم جاده اردبیل-مشگین شهر- اهر بودجه در نظر گرفته شده بود که امسال به بیش از 7 برابر افزایش پیدا کرده و در حدود 14 میلیارد تومان شده و پروژه کلور – درام که سال گذشته 10 میلیارد تومان بودجه داشت، امسال به 19 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.