محبوب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مناطق روستایی دارد و آسفالت و بهسازی راه های روستایی هم با هدف تامین امنیت و رفاه مردم در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: برای بهسازی راه های روستایی استان در سال جاری طرح های روکش آسفالت راه های روستایی بطول 78 ،بهسازی راه های روستایی بطول 92 کیلومتر و احداث راه های روستایی بطول 9.5کیلومتر در بیش از 21 روستا با هزینه 268 میلیارد ریال اجراست .
حیدری با اشاره بهسازی و آسفالت راه های اصلی و فرعی استان در سال جاری بیان کرد: روکش آسفالت به طول 53 کیلومتر،احداث راه به طول 19 کیلومتر، بهسازی به طول 9.71 کیلومتر ،بازیافت گرم و سرد آسفالت بطول 8.5 کیلومتر،لکه گیری راه ها به مقدار 121 هزار و200متر مربع ، احداث پل به تعداد 39 دهنه با هزینه 710 میلیارد ریال از جمله طرح های اجرا شده می باشد .
وی در خصوص وضعیت بزرگراه های استان افزود: طول بزرگراه های موجود استان اردبیل 137 کیلومتر می باشد و درحال حاضر نیز قطعاتی از بزرگراه اردبیل -سرچم بزرگراه سه راهی صحرا ، مشگین شهر ، پارس آباد – سربند در دست احداث می باشد.
حیدری بیان کرد: بزرگراه های مورد نیاز استان در چشم انداز میان مدت 672 کیلومتر است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم احداث می شود .
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث بزرگراه در جاده سرچم- اردبیل گفت: جاده اردبیل -سرچم بطول 180 کیلومتر است که 15 کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل شده و کار مطالعه احداث بزرگراه بطول 80 کیلومتر انجام شده و بقیه نیز در دست مطالعه برای تبدیل به بزرگراه می باشد.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.