رئیس هیئت اسکی استان اردبیل گفت: مسئولان پیست اسکی آلوارس در اجرای رویدادهای ورزشی در این مجموعه کارشکنی می‌کنند و ما نمی‌دانیم دردمان را به کجا ببریم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، خرم‌دوست در جلسه توسعه ورزش شهرستان اردبیل اظهار کرد: ما برای اولین بار در تاریخ این استان موفق شدیم در مدت 18 ماهی که مسئولیت این هیئت را عهده‌دار شدیم دو مدال بین‌المللی برای استان به دست آورده و یک نفر از اعضای ثابت اسکی کشور نیز به همراه دعوت از هشت نفر داور از این استان برای قضاوت در رویدادهای اسکی را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در بین استان‌های شمالغرب کشور اردبیل را به پایگاه قهرمانی ورزش زمستانی تبدیل کنیم که مجور این کار اخذ شده و ضرورت دارد سرعین و پیست اسکی آلوارس برای این کار مهیا شود.
رئیس هیئت اسکی استان اردبیل افزود: با تلاشی که انجام دادیم برای اولین بار موفق شدیم تا میزبانی مسابقات کاپ آزاد را که با حضور 9 کشور از اروپا و آسیا حضور پیدا خواهند کرد در آلوارس برگزار کنیم که صاحب این پیست هیچ همکاری با ما نکرد و در حالی که با پرداخت 10 میلیون تومان این پیست به یک پیست بین‌المللی تبدیل می‌شد حاضر به این کار نشد.
خرم‌دوست ادامه داد: مسئولان امر باید سرمایه‌گذار پیست آلوارس را مجاب کنند تا به این خواسته فدراسیون جهانی تن داده و زمینه برگزاری رویداد بین‌المللی در این پیست فراهم آید که فرصت به وجود آمده در صورتی که قدر شناخته نشود از دست خواهد رفت.
وی بیان کرد: با تلاش‌هایی که در سال‌های اخیر انجام دادیم رتبه استان را در ورزش اسکی از بین استان‌های ضعیف در ابتدا به رده 10 سپس پنجم و سوم تغییر دادیم به طوری که هم اکنون ما در رشته اسکی جزو سه استان برتر کشور محسوب می‌شویم.
رئیس هیئت اسکی استان اردبیل در ادامه به کسب مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات جهانی در پیست چمن فندقلو اشاره کرد و گفت: برای بین‌المللی کردن این پیست باید 10 میلیون تومان به حساب فدراسیون جهانی ریخته شود تا در فرصت باقیمانده بتوانیم پیست چمن را آمادذه مسابقات جهانی کنیم.
خرم‌دوست خاطرنشان کرد: ما در سالجاری و سال آینده فرصت میزبانی این رویدادهای مهم و ارزشمند را در رشته اسکی داریم و امیدواریم مسئولان استان با همکاری اسپانسرها و بخش خصوصی فضایی را فراهم کنند تا قدر این فرصا بیشتر دانسته شود.
وی به بلاتکلیفی مدرسه اسکی نیز در پیست آلوارس اشاره کرد و گفت: هرچند ورزش اسکی گرانقیمت است اما بنده با هزینه شخصی تمایل دارم تا استعدادهای ناب استان را در این رشته شناسایی و نسبت به آموزش و تقویت این رشته ورزشی اقدامی جدی و عملی را انجام دهم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.