مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در بیست و ششمین روز از بهار برخی مناطق استان اردبیل چهره زمستانی به خود گرفته و شاهد بارش برف و برودت شدید هوا شدند.

به گزارش ایلنا، علی دولتی مهر در جمع خبرنگاران گفت: در بیست و ششمین روز از بهار برخی مناطق استان اردبیل چهره زمستانی به خود گرفته و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده شاهد بارش برف در برخی مناطق کوهستانی و بخش‌های مرکزی و جنوبی استان اردبیل هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی کاهش 10 تا 15 درجه‌ای دمای هوا در روزهای اخیر بیان کرد: در حال حاضر دمای هوا در مرکز استان منفی یک درجه سانتیگراد و در اغلب شهرهای جنوبی نیز دمای زیر صفر به ثبت رسیده است که به دنبال این امر نیز از صبح امروز شاهد بارش برف پراکنده در برخی مناطق و شهر اردبیل بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل کمترین دمای استان در شب گذشته را مربوط به شهرستان سرعین با منفی سه درجه دانست و تصریح کرد:‌ دمای شهرستان نمین نیز دو درجه زیر صفر بوده و در سایر شهرها نیز کاهش دمای هوا رخ داده است.

دولتی‌مهر از تداوم سامانه هوای‌سرد در سطح استان خبر داد و افزود:‌ براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه سرد و بارشی تا روز سه‌شنبه در استان فعال خواهد بود و کاهش دما برای اغلب مناطق به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود که در این مدت بارش باران و برف نیز دور از انتظار نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.