به گزارش ایرنا ، محبوب حیدری روز پنجشنبه در بازدید از طرح در حال اجرای بیمارستان پارس آباد افزود: حدود 400 میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت این بیمارستان به عنوان یکی از طرح های مهم استان و کشور شده است.
وی با بیان اینکه 80 درصد کارهای ساختمانی این بیمارستان در دولت دکتر روحانی انجام شده ، افزود: قبل از شروع کار دولت تدبیر و امید، پیشرفت فیزیکی این طرح تنها 20درصد بوده است.
وی اضافه کرد: کار ساخت بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد تقریبا تمام شده و ظرف هفته آینده با رفع برخی کاستی ها و انجام کارهای جزیی باقیمانده، این بیمارستان برای نصب تجهیزات پزشکی و درمانی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود.
وی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر با ورود و تحویل دانشگاه علوم پزشکی و نصب تجهیزات و امکانات مورد نیاز این بیمارستان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
فرماندار پارس آباد مغان نیز گفت: تکمیل و افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد از نیازهای اولویت دار این شهرستان و یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است.
اکبر صمدی با قدردانی از حمایت و پیگیری های جدی استاندار و اهتمام و نگاه ویژه دولت افزود: اگر این پیگیری ها و حمایت ها نبود، باید چند سال دیگر برای تکمیل این بیمارستان صبر می کردیم.
به گفته وی، اقلام و تجهیزات پزشکی لازم برای بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد از مدت ها پیش خریداری و به منطقه حمل شده که پس از اتمام عملیات ساخت، در اسرع وقت نسبت به نصب این تجهیزات اقدام خواهد شد.
صمدی با بیان اینکه با راه اندازی این طرح ملی، برای صدها نفر شغل ایجاد می شود، افزود: همچنین با بهره برداری از این بیمارستان ، شاهد حل بخش زیادی از مشکلات و کمبودهای پزشکی ، بهداشتی و درمانی این شهرستان و مناطق مجاور خواهیم بود.
پارس آباد مغان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان، در کناره های رودخانه مرزی ارس (آراز) و 230 کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
7121/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.