کاظم اردو روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از پایگاه سلامت حاجیه خانم کبری قلمبر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در سال 96،مرکز جامع سلامت شادروان حاج حسین حکمت،مرکز اورژانس 115 بیدلی و پایگاه سلامت حاجیه خانم کبری قلمبر با صرف 25 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شدو افتتاح گردید.
وی در خصوص پروژه های در حال ساخت خیرین سلامت دزفول نیز گفت:مرکز جامع سلامت کوی پیام نور و مرکز جامع سلامت قلعه سید شهر شمس آباد نیز از سوی خیرین سلامت در دست ساخت است ضمن اینکه در سال جدید نیز پنج پروژه دیگر از سوی خیرین سلامت در این شهرستان کلنگ زنی می شود.
وی با بیان اینکه پایگاه سلامت خانم قلمبر شانزدهمین پایگاه سلامتی است که در دزفول توسط خیرین ساخته شده است گفت:علاوه بر ساخت پایگاه های سلامت،خیرین سلامت طی امسال 800 میلیون ریال به انجمن های بیماران خاص و 650 میلیون ریال برای خرید تجهیزات پزشکی مراکز درمانی اهدا کردند.
مدیر عامل مجمع خیرین دزفول گفت:خیرین دزفول برای ساخت 16 پایگاه سلامت در این شهرستان 76 میلیارد ریال هزینه کرده اند.
به گزارش ایرنا در آئینی پایگاه سلامت بانو کبری قلمبر یکی از بانوان خیر سلامت در دزفول که بازنشسته فرهنگی است افتتاح شد.
این بانوی خیر پارسال منزل مسکونی خود به مساحت 250 متر مربع و به ارزش پنج میلیارد ریال را برای ساخت پایگاه بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کرد.
خیرین دزفول علاوه بر ساخت مدرسه و فضاهای ورزشی ،در ساخت بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی و نیز تامین تجهیزات پزشکی از محل کمک های اهدایی خود در کشور پیشتاز می باشند.
از دزفول به عنوان تنها شهرکشور که در آن هیچ تخت بیمارستانی دولتی وجود ندارد نام برده می شود.
7278/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.