حسن محمدی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از عملیات ترمیم خطوط انتقال جریان برق آسیب دیده از تندباد اخیردرمشگین شهر به خبرنگار ایرنا افزود: تند باد اخیر علاوه بر وارد کردن خسارت میلیاردی به تاسیسات برق رسانی در مناطق مختلف استان اردبیل موجب قطع برق بیش از 185روستا شده بود.
وی بیان کرد: تا این لحظه خطوط انتقال جریان برق بیش از 90درصد از روستای آسیب دیده ترمیم شده وتلاش شبانه روزی کارکنان برق استان برای وصل جریان برق همچنان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: تندباد موجب قطع انشعاب صدها مشترک برق منازل واماکن عمومی نیز شده بود که خوشبختانه با تلاش بی وقفه ماموران برق همه انشعبات وصل شده است.
وی با بیان اینکه به جهت سرعت تند باد 144کیلومتری در مشگین شهر بیشترین خسارت به این شهرستان وارد شده است، گفت: بررسی های اولیه حاکی از وارد شدن بیش از 10میلیارد ریال خسارت به تاسیات برق رسانی شهرستان مشگین شهر می باشد.
شنبه شب بر اثر تندباد و سقوط ایرانیت در یکی از روستاهای شهرستان بیله سوار مغان یک زن 45 ساله جان باخته و یک نفر دیگر هم در این شهرستان مصدوم و روانه بیمارستان شد.
تندباد شدید روز یکشنبه نیزهمچنین بر ایجاد اختلال در برق شهرها و روستاهای استان موجب قطع و اختلال چند ساعته اینترنت در شهر اردبیل شد.
بیشترین سرعت وزش باد در استان مربوط به شهرستان مشگین شهر با 144 کیلومتر بر ساعت ، اردبیل با 104 کیلومتر و گرمی مغان با 130کیلومتر بر ساعت بوده است.
7117/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.