رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: سال آینده با تملک زمینی به مساحت 35 هکتار پیست مجهز و مناسب اتومبیلرانی در حوالی روستای شیران در نیر احداث و راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، عزیزه تراز در نشست صمیمانه ورزشکاران و مسئولان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل اظهار کرد: ما سال موفقیت‌آمیزی را در این رشته ورزشی با تلاش و همت مضاعف ورزشکاران سپری کردیم به طوری که ورزشکاران ما هم در رشته اتومبیلرانی و هم موتورسواری کراس موفق شدند در مسابقات کشوری خوش بدرخشند.
وی کسب سه مقام کشوری را در رشته اتومبیلرانی توسط جوانان بااستعداد این رشته ورزشی یادآور شد و خاطرنشان کرد: به رغم کمبود امکانات و بدون داشتن پیست ورزشکاران ما توانستند در مسایقات کشوری خوش بدرخشند به طوری که جواد نعمتی، امید هلالی و میثم لطفی آذر رتبه‌های ممتاز را در مسابقات برگزار شده به دست آوردند.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل به برگزاری مسابقه چند جانبه موتور کراس در زنجان اشاره کرد و گفت: میراحد اطهری موتورسوار قهار اردبیلی توانست در این رویداد رتبه ممتازی را به دست آورد.
تزار از احداث پیست استاندارد با متراژ وسیع و مناسب برای علاقمندان به رشته اتومبیلرانی و موتورسیکلت خبر داد و افزود: این پیست به متراژ 35 هکتار در حوالی روستای شیران نزدیک به شهر سرعین احداث خواهد شد که ما مراحل آخر تملک زمین را سپری می‌کنیم.
وی بیان کرد: این اولین پیست استاندارد استان اردبیل است که با احداث و راه‌اندازی آن شاهد میزبانی مسابقات آسیایی و کشوری خواهیم بود. ‌ رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل به افتتاح پیست موتور کراس در منطقه پیله‌سحران اردبیل اشاره کرد و گفت: این پیست را یکی از علاقمندان رشته آفرود با مالکیت شخصی احداث کرده و روزهای تعطیل علاقمندان به موتورسواری می‌توانند از این پیست استفاده کنند.
تراز به پیشقدم بودن ورزشکاران این رشته در موضوع پاکسازی طبیعت و کمک به زلزله‌زدگان در کنار تعامل و ارتباط با ماموران نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: ما ارتباط خوبی با مسئولان نیروی انتظامی و ستاد حوادث غیرمترقبه و برخی دستگاه‌های اجرایی داریم و سعی‌مان بر این است تا با رعایت موارد اخلاقی و پایبندی قوانین و مقررات بتوانیم با تکریم پلیس فعالیت حرفه‌ای خودمان را انجام دهیم.
وی ادامه داد: عده‌ای با نام موتورسوار با دست زدن به برخی بداخلاقی‌ها نسبت به ورزشکاران این رشته بدبینی ایجاد می‌کنند در حالی که ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری ما جزو ورزشکاران با ادب، با اخلاق و منضبط هستند.
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل از توسعه رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در پنج شهرستان و تدارک مسابقات متنوع در سال آینده خبر داد و گفت: ما سه بانوی موتورسوار داریم و در این رشته بدون توجه به جنسیت براساس استعدادها و توانمندی‌ها از ورزشکاران حمایت می‌کنیم.
تراز از ورزشکاران و اعضای این هیئت ورزشی خواست؛ تا پیشنهادات خود را برای تدوین برنامه سال آینده و تهیه تقویم عملیاتی سال 97 ارائه کنند تا به راحتی بتوان در سال آینده با برنامه‌ریزی و هدفگذاری فعالیت‌ها را سازماندهی کرد.
در این جلسه یکی از فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به هماهنگی پلیس با هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در تدارک یک فضای امن و کم خطر برای جوانان و علاقمندان این رشته ورزشی از آنها خواست؛ با احترام گذاشتن به قانون زمینه ایمنی و ارتقای سلامت خود را با انجام فعالیت‌های ورزشی فراهم آورند.
در این جلسه همچنین پیشنهاد شد در روزهای جمعه چهار خرداد به عنوان روز آزادسازی خرمشهر، 22 مرداد روز عفاف و حجاب، 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و 15 شهریور روز خانواده رالی خانوادگی در مسیرهای مختلف اردبیل به مشگین‌شهر، اردبیل به آستارا و اردبیل به نیر تدارک دیده شود.
در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ورزشکاران موفق رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.