به گزارش ایرنا به نقل از هواشناسی استان اردبیل ، بارش برف در این استان تا اواخر ساعات امروز (شنبه) تداوم خواهد یافت.
تاکنون در شهرستان های 10گانه استان بین یک تا 10 سانتیمتر برف بر زمین نشسته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل گفت: با وجود بارش برف تمامی جاده های ارتباطی استان باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
علی رحمتی افزود: رانندگان در گذر از جاده های این استان باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.
رئیس اداره هواشناسی خلخال هم روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از شب گذشته تاکنون بیش از چهار سانتیمتر برف و بیش از 10 میلیمتر باران در این شهر باریده است.
فرامرز فرض الله پور افزود: بارندگی ها دمای هوای خلخال را کاهش داده و در حالی که حداقل دمای دیروز این شهر 9 درجه بالای صفر بوده این میزان با 9 درجه کاهش یه صفر درجه در صبح امروز رسید.
وی با اشاره به حاکمیت توده هوای سرد و بارشی در منطقه گفت: افزایش بارندگی ها تا پایان روز دور از انتظار نبوده و با قطع بارش دمای هوای منطقه بطور قابل محسوسی کاهش خواهد یافت.
محمد قربانی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال نیز از بارش بیش از 30 سانتیمتر برف در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم خبرداد و گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران و برفروبی و بازگشایی راه های برفگیر ، تمام راه های ارتباطی اصلی ، فرعی و روستایی این شهرستان باز بوده و رفت و آمد خودروها در آن جریان دارد.
وی با اشاره به تدوام بارش برف و یخبندان جاده در مسیر خلخال به اسالم و سایر گردنه های برفگیر همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی زمستانی را ضروری دانست.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.