برای سومین سال پیاپی کمپین «عیدی دادن کتاب» توسط سازمان مردم نهاد انجمن مهر امید برگزار می شود. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، مدیر اجرایی این کمپین در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این طرح با شعار «با عیدی دادن کتاب، به عزیزانمان آگاهی هدیه دهیم» اجرا می شود تا گام فرهنگی دیگری توسط انجمن مهر امید برداشته شود. 
بهروز کشی زاده افزود: یکی از رسم های مردم ایران در عید باستانی نوروز، هدیه دادن به نزدیکان در قالب عیدی است که عرف بر این است که معمولا پوشاک، اقلام دکوراسیون و پول نقد هدیه می دهند اما کتاب می تواند جایگزین مناسبی برای این هدایا باشد. 
وی با اشاره به اینکه کتاب هدیه ای ماندگار است، ادامه داد: کتابخوانی آگاهی و سواد اطلاعاتی افراد را ارتقا می دهد و همین مساله سبب می شود که کیفیت زندگی اقشار مختلف با کتابخوانی به سمت مطلوبیت حرکت کند. 
عضو انجمن مهر امید با بیان اینکه این سازمان مردم نهاد در راستای اهداف فرهنگی خود اقدام به برگزاری چنین طرح هایی می کند، ادامه داد: این سازمان غیر دولتی و مردم نهاد که از وزارت ورزش و جوانان مجوز گرفته در راستای رفع دغدغه های فرهنگی اقدام به برگزاری چنین طرح هایی می کند و پیش از این هم آیین نذر کتاب و کاروان نذر کتاب را برای اولین بار در سطح استان اجرا کرده است. 
کشی زاده با اشاره به اهداف اجرای این طرح در استان اردبیل افزود: انجمن مهر امید در سه سال اخیر برنامه های مختلفی برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی انجام داده است و این کمپین هم در راستای همین برنامه ها اجرا می شود. 
مدیر اجرایی کمپین «عیدی دادن کتاب» ابراز امیدواری کرد: اقشارهای مختلف مردم و مسئولان فرهنگ دوست با پیوستن به این کمپین، در راستای فرهنگسازی عیدی دادن کتاب گام بردارند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.