به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال افزود: برغم تشدید قوانین سخت برای پیشگیری از تردد کامیون های با بار غیرمجاز شن و ماسه از این شهرستان به مقصد شهرستان های مختلف استان گیلان ، این کار همچنان توسط رانندگان متخلف کامیون و بیشتر بصورت شبانه انجام می شود.
او اظهار کرد: حرکت کامیون های با بار سنگین و غیرمجاز در این راه ها منجر به تخریب آسفالت راه های ارتباطی شهرستان خلخال و وارد شدن خسارات جبران ناپذیر به زیرساخت های منطقه شده است.
وی گفت: در تعطیلات نوروز از ظرفیت و توان پلیس راه برای اجرای طرح ممنوعیت تردد کامیون ها در راه های ارتباطی خلخال به پونل و خلخال به اسالم استفاده می شود.
بابایی تشریح کرد: حرکت کاروانی کامیون های حامل بار شن و ماسه به ویژه شب هنگام برای فرار از دست ماموران پلیس راه احتمال بروز حوادث رانندگی در راه های مه گیر منتهی به استان گیلان را افزایش می دهد.
رئیس ستاد خدمات سفر خلخال همچنین با دعوت از مسئولان اجرایی عضو این ستاد برای آماده شدن برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی افزود: تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج روزانه مسافران و گردشگران نوروزی از جمله نان گرم انجام شده است.
او گفت: جایگاه های سوخت بنزین و نفت گاز و سی ان جی ها ملزم به تامین سوخت مورد نیاز خودروهای مسافران بوده و خدمات امداد خودروها به مسافران در جاده ها نیز بصورت شبانه روزی خواهد بود.
وی اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع کالاها و خدمات در تعطیلات نوروزی باید از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و بازرسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی خلخال تشدید شود.
شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.