سرهنگ کریم نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک میلیون و 524 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز نیز کشف و 104 قاچاقچی در این زمینه دستگیر شده اند.
او گفت: کشفیات مواد محترقه در مقایسه با کشفیات یک میلیون و 243 هزار و 68 عددی سال 95، افزایشی 23 درصدی را نشان می دهد.
سرهنگ نوری با اشاره به اینکه 10 دستگاه وسیله نقلیه قاچاقچیان مواد محترقه در اردبیل توقیف شده، اظهار کرد: در آمار دستگیری قاچاقچیان مواد محترقه شاهد افزایش 17 درصدی در مقابله با سال 95 هستیم.
او به مراسم چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: طرح انتظامی ـ ترافیکی مراسم چهارشنبه آخر سال با جدیت و تلاش جهادی پلیس اجرا و کمر همت بسته ایم تا در این مراسم و آئین سنتی اقشار اجتماعی لحظات شاد، ماندگار و دل انگیزی را سپری کنند.
وی همچنین بر لزوم توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش همگانی پلیس با محوریت پیشگیری از آسیب های چهارشنبه آخر سال و خطرات مواد محترقه تاکید کرد و افزود: پلیس در مراسم چهارشنبه آخر سال در کنار شادی های مردم بوده و اجازه وقوع ناامنی و فعالیت مجرمانه که برهم زننده امنیت و آرامش آنها باشد، را نخواهد داد.
سال گذشته بر اثر بی احتیاطی در چهارشنبه آخر سال به دلیل انفجار و ترقه بازی 9 نفر در استان اردبیل جان باختند و تعدادی مصدوم شدند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.